• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hirsch performance -testat?

Chrisse

Patek
2-Faktor
Mm300-gummit finns som aftermarket i 22mm.

Här är GS-gummit:
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg
image.jpg

image.jpg
image.jpg

http://forum.tz-uk.com/showthread.p...-Arrival-modem-killer-GS-Diver-NATO-pics-pg-4

Den killen har mycket mindre handdleder än jag har.

Feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet klocka.

Vill ha den så mkt, snygg på gummi med.
Men frågan är om det inte är dödssynd att välja bort en titanlänk... :D (sbga031)
 

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
image.jpg

Behöver komplement till länk till en dykarklocka. Ett alternativ är originalgummi, vilket inte är helt gratis. Funderar på att testa ett Hirsch performance istället. Nackdelen blir då att det inte blir något originalspänne. Vad tror ni? Klockan kommer ju ytterst sällan få bada, så då kanske detta är ett bättre alternativ?

Jag har ett blått "tiger" ligger ute på k&s...har haft det på en SMP o gillade det. Mjukt och väldigt följsamt.
 

Daruvar

Cartier
image.jpg

Behöver komplement till länk till en dykarklocka. Ett alternativ är originalgummi, vilket inte är helt gratis. Funderar på att testa ett Hirsch performance istället. Nackdelen blir då att det inte blir något originalspänne. Vad tror ni? Klockan kommer ju ytterst sällan få bada, så då kanske detta är ett bättre alternativ?
Jag kör ett på min smp chrono och jag älskar det. Har både badat med det och duschar dagligen med det utan att det märks något på "lädret" ! det bästa är att det är j*vligt skönt!
 

SLEEPY

Omega
Jag gjorde en tråd tidigare i sommar om dessa, ligger bild på min nuvarande Sinn har jag för mig. köp säger jag!

Bästa band jag haft vad gäller allround, superskönt när det är varmt, badar utan problem, ändå snyggt, syns ej att det är gummi under för vanligt folk, prisvärt, känns kvalite!

M
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor

Icaras

Rolex
De ser ju faktiskt grymma ut!
http://forums.watchuseek.com/f20/new-shoes-hirsch-performance-tiger-james-1039676.html
image.jpg
image.jpg


Nu är frågan bara om man ska ha ett James för att det är helsvart, eller ett tiger med kontrastsöm för att det är perforerat. Har lite svårt för kontrastsömmar vanligtvis, men James ser jäkligt dressat ut.
Tack för länkarna! :)

Jag tycker att "Tiger" ser bättre ut, lite lagom sportig. "James" var snyggt men också väldigt stelt/"dressat".
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Har tre st, tycker dom fungera finfint, ger inte alls nån kladdig gummikänsla och räfflorna märks inte heller. Lite läderkänsla faktiskt. Pallar saltvatten hur bra som helst.
 
Topp