per nordström
Basic
Funkar fint på Orient
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ser ju grymt ut! Gillar du det? Är det spännet från GS-gummit?Beställde 4st performance. Bl.a. ett James till SBGC001.![]()
Ser ju grymt ut! Gillar du det? Är det spännet från GS-gummit?
Spännet är mycket riktigt samma som till ett GS-gummi.
Tror du har rätt där. Försökte kolla på Seiyas site, men den är stängd till imorgon.Lite OT, men eftersom det är min tråd så kör jag på.
Spännet säljs väl inte separat, utan endast på gummit?
Det där är snyggt. Valde mellan det och präglat när jag skulle ha svart.Beställde precis ett svart Tiger-strap
![]()
Minireview kommer när det landat.
Yes manKör så det ryker Mekmek
Beställde från watchbandcenter. De hade massa versioner. 760kr inkl frakt. Vet inte om det är så mycket billigare än i butik, men jag slipper i alla fall åka runt och leta.
Paul. Eller om det var GeorgeDå har det kommit! Skulle säga att det är ett alternativ till gummi, men inte ett alternativ till läder. Mjukt, skönt, snyggt, tjockt, tungt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paul Sandström låter bättre än George Sandström.Paul. Eller om det var George![]()
George Sjöö o Paul Sandström, jajamensanPaul Sandström låter bättre än George Sandström.![]()
Kontrastsömmen förlorar färgen vid kontakt med vatten, utöver det har jag inget att gnälla på.Gammal tråd men just därför. Ni som skrev i den då: Är ni fortfarande nöjda? Vad har banden tålt och inte?
Motsvarar alla förväntningar!Gammal tråd men just därför. Ni som skrev i den då: Är ni fortfarande nöjda? Vad har banden tålt och inte?
Good shit! Köp!Gammal tråd men just därför. Ni som skrev i den då: Är ni fortfarande nöjda? Vad har banden tålt och inte?
Söker performance band liknande nedan, finns det?
![]()
![]()