• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hirsch performance -testat?

20140528_103454.jpg

Funkar fint på Orient
 

Molle

Kambei
Moderator
2-Faktor
Ser ju grymt ut! Gillar du det? Är det spännet från GS-gummit?

Jag gillar det. Bandhornen på klockan är ju rätt så höga, så bandet hade gärna fått vara lite tjockare precis vid infästningen, men det är OK. 22mm gick bra att få in på 21. Spännet är mycket riktigt samma som till ett GS-gummi.
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Tror jag investerar i ett Tiger också. Jag gick på Hukes i Malmö och där fanns inte Tiger i juni när jag skulle köpa dom. Så det blev Paul och Georg, ett svart m svart stickning, ett svart med vit stickning och ett ljusbrunt. Det bruna blev rätt tufft då den svarta gummifärgen går ut på kanten av bandet, vilket ger en fin kontrast och liksom höjer banden en bit från handleden. Jag är grymt nöjd med dom :)
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Kör så det ryker Mekmek
Beställde från watchbandcenter. De hade massa versioner. 760kr inkl frakt. Vet inte om det är så mycket billigare än i butik, men jag slipper i alla fall åka runt och leta.
 

acar

Omega
Gammal tråd men just därför. Ni som skrev i den då: Är ni fortfarande nöjda? Vad har banden tålt och inte?
 

Aron72

Cartier
Kör ett på sommarklockan, snyggt (ja iaf jämfört med originalbandet..) bekvämt och blir inte varmt/svettigt i onödan. Badat och duschat en del och det ser fortfarande nytt ut. Rekommenderas!
 
Topp