Finns mycket fake även där, men köper man ett använt bör det vara relativt lugnt.Rätt fult å sälja såna som äkta . Finns på Ebay för 180-200:- .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Finns mycket fake även där, men köper man ett använt bör det vara relativt lugnt.Rätt fult å sälja såna som äkta . Finns på Ebay för 180-200:- .
+1 igenFinns mycket fake även där, men köper man ett använt bör det vara relativt lugnt.
Så sant . Tänkte mest att nån köper upp billiga fake band från Ebay eller andra ställen och sedan säljer dyrt på Tradera .Finns mycket fake även där, men köper man ett använt bör det vara relativt lugnt.
Ja, be om kvitto.Vad säger ni om detta svaret från säljaren bara BS?![]()
Om du betalat via Pyapal kan du starta en tvistSäljaren har nu svarat att han är säker på att armbandet är äkta och att kvitto finns. Köpt av certifierad återförsäljare i Storbritannien.
Jag köper det inte riktigt... finns det något som tyder på att detta armband skulle vara äkta?
Visa kvittot?Säljaren har nu svarat att han är säker på att armbandet är äkta och att kvitto finns. Köpt av certifierad återförsäljare i Storbritannien.
Jag köper det inte riktigt... finns det något som tyder på att detta armband skulle vara äkta?
Tveksam om det finns många riktiga samlare av såna där...Surt men kopior finns blev erbjuden denna av ett "dödsbo" när jag påtalade att det var en kopia fick jag den!!![]()
Enligt en klockkompis finns det även samlare av dessa fake märkligt
Surt men kopior finns blev erbjuden denna av ett "dödsbo" när jag påtalade att det var en kopia fick jag den!!![]()
Enligt en klockkompis finns det även samlare av dessa fake märkligt
"Samlare". Tror ingen samlar på såna för vad dom är utan för att man ska ha lite "schyssta" "klockor" att "skryta" med.Tveksam om det finns många riktiga samlare av såna där...
Finns på var och varannan marknad i Grekland för den som är sugen."Samlare". Tror ingen samlar på såna för vad dom är utan för att man ska ha lite "schyssta" "klockor" att "skryta" med.
Visa kvittot?
Då vet man vilken affär så då kan man kontakta dom med bild på fakebandet.Säljaren skulle väl kunna köpa ett riktigt armband, sen sälja 100-tals fake och visa samma kvitto? Men visst, bättre än inget.
+1Då vet man vilken affär så då kan man kontakta dom med bild på fakebandet.
Köp ett nytt spänne och ett löst band som inte är tryckt med Omegas logga. Ser ingen anledning till att försöka hitta ett Omegamärkt band. Kaplans har lite band med spännen på klockauktion men vet inte om de var i rätt färg.Jag har kommit överens med säljaren att få returnera armbandet.
Bara att leta vidare! Någon spm har några bra tips på onlinebutiker eller liknande att leta i?