Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Coolast är ju dock SBCM023. Den är lite mindre, men har evighetskalender och 8 års batteritid. +-20 sekunder/år, så räknas som HAQ.
![]()
Den tillhörde prospex-linjen och är således lite dyrare och svårare att hitta (men mycket coolare).
Utgången tyvärr och urverket används inte i någon annan SEIKO heller. Helt obegripligt.Är den utgången eller finns den fortfarande att köpa?
Haha,all right, själv kör jag en Aqualand mär det vankas lite hårda tagFinns i samlingen men de får endast vara med i mysiga miljöer...
Tack för alla snabba tips förresten... Känner mig dock inte närmre ett beslut. Någon som burit Traser och har lite info? Nära att stryka den.
Det enda jag fick ut av det där var att du medvetet sålde en vattenskad klocka...Traser är bra. Jag hade en i 9år som fick utstå det mesta. En dag i badhuset så dog den. 9 år utan nån trycktest så läckte den in vatten. Den pajade, slängde denni en låda där den låg ngr veckor. Tog upp den för att kasta den men då hade den likt Jesus kommit igång igen. Funkade bra efter det, sålde den senare på blocket till en nöjd kund.
Det enda jag fick ut av det där var att du medvetet sålde en vattenskad klocka...
Det finns inget naturligare, eller vackrare, än en G-Shock med lite sull påEn Casio Dw5600 är den ultimata beatern. Slimmad och lätt med den bästa belysningen. Kör själv med en på Zulu band. Jobbar som snickare så den får stå ut med det mesta![]()