80talisten
I wish a could afford a real gold Rolex!
Ja det ligger ju något i det, samt yonsson då...Det är bara du som har det problemet så å undrar man ju vem som egentligen är den udda av oss![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja det ligger ju något i det, samt yonsson då...Det är bara du som har det problemet så å undrar man ju vem som egentligen är den udda av oss![]()
Som redan nämnts så är Longines Legend Diver ett klockrent val på den kravspecen. En dressad, snygg dykare med ett ganska eget utseende bland dagens klockor.
Ja det ligger ju något i det, samt yonsson då...![]()
Titan är fienden. Det vet ju alla.
Jag har det i käken & axelnVad är det man säger, håll dina vänner nära men dina fiender närmare..
Så är det.. Vintage kommer med mognaden och tiden eller kanske aldrig...Ska man köpa sin första riktiga klocka, så tror jag man vill ha en ny klocka, inte en vintageklocka med repor och rasslig länk.
Så är det.. Vintage kommer med mognaden och tiden eller kanske aldrig...
Jo det kom som en flodvåg över mig... Jag blev upplyst..Jag började med vintage, men jag vet ju att du har fått någon form av nytändning sedan 2v tillbaka då vintage helt plötsligt kom över dig![]()
Eller så borde han satsa på en blå Omega Seamaster.
Lustigt.. Jag tänkte precis likadantDoxa?
Oris?
Någon av dessa kanske?!
Aningen tuffa att hitta nya i butik för under 20k men lätt beggade för bör gå.
(Obs, lånade bilder)
Breitling Superocean heritage 42
![]()
Breitling Superocen II 42
![]()
Tudor Heritage Chrono
+1 på den. Är sjukt nöjd med min.Vintage Tudor sub. Lätt!