Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den dör BPn hade jag kunnat bli OWG med.
om vi säger såhär: Vi har hört det förr.Av ren nyfikenhet: varför en ganska lång period av, relativt, 'tok-flippande' för att sedan plötsligt sluta?
om vi säger såhär: Vi har hört det förr.senast med hans Batman, Daytona (stål) och en till.
![]()
Ok.Bara 3 som jag skall rotera på ja.
Ok.
Har du något behov av en "beater"? Typ skogspromenader, ta upp båten, fallskärmshoppning eller så?
För att alla andra har en eller?Du måste faktiskt ha en Rolex... Daytona blir perfekt!
En bild säger mer än tusen ord, perfekt beater. Tål allt jag ger mig i färd med.
![]()
Är det punkt slut sen alltså? Jag som hoppades att din fäbless för grymma titanklockor skulle leda till en paketöppning av en Richard mille så småningom
Vad brukar du annars återkomma till i ditt flippande? Tänker att svaret på gåtan borde finnas i din historik, snarare än i nåt nytt och oprövat.
En VC OS (chrono för den konservative, eller dual timen om du vill sticka ut och dessutom ha en - i mitt tycke - mer användbar komplikation) med grå tavla och titan/stål. På länk gvs. Men komplettera med det grå crocot och gummibandet.
Så. Trippeln är klar.
Mysbilder från nätet:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vilken tragisk mening du startar posten med Chrisse!
Tror ändå att du startar klockjakten över lite tid!
Kanske en dubbel röd SD Vintage!
Köp en riktig klocka när du ändå har råd
À.Lange&Söhne
Tror bara flippandet blir värre när man går upp i pris, för då har man nämligen mer pengar i lådan som man kan byta ut mot annat.Vilken tragisk mening du startar posten med Chrisse!
Tror ändå att du startar klockjakten över lite tid!
Kanske en dubbel röd SD Vintage!