Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vet inte om det går inom budget och ålder
Men platinum DD skulle göra sig bra med övriga 2
Eller är det för mycket dress? Känns som ett ganska diskret alternativ
Vitguld borde väl def gå inom budget
Med risk att bli kölhalad, men lär inte bli någon DD innan jag fyllt 60 här![]()
Med risk att bli kölhalad, men lär inte bli någon DD innan jag fyllt 60 här![]()
Ascool, har ju såklart kollat på den också, men lite dyr kanske.Skitsnygg
Även haft kontakt med Borås'arn ang en klocka han säljer på uppdrag:
http://www.blocket.se/alvsborg/Jaeger_Le_Coultre_Tribute_to_Polaris_2008470_57893265.htm?sa=1
Tycker de är skitsnygga med
Ascool, har ju såklart kollat på den också, men lite dyr kanske.
Vågar du köpa en klocka han öppnat?![]()
Angenämt problem!
Med tanke på de andra två så vore det ganska självklart med en Vacheron för att fullborda den perfekta trekanten.
Overseas är så djäkla läcker men det jag har svårt för med chronon är de nersjunkna datumhjulen. Känns inte riktigt värdigt en sådan klocka..
Men det är ju bara jag förstås.
Du har inte funderat på den mindre Overseas med bara tre visare? Den med grå urtavla.
Men då missar du en chrono i samlingen förstås.
Om du inte redan hade en AP i samlingen så skulle jag självklart ha svarat AP 15202 även fast det hade inneburit några kronor till.
Mitt råd är: följ ditt hjärta![]()
BP Bathyscaphe.
J