Har inte stenkoll på boxarna, men de har ju betydligt högre kvalitet än så. Den är dessutom inte korrekt för klockan, vilket du redan känner till. Glaset ska inte heller sticka upp så mycket. En annan sak. Tveksam till att länken är korrekt till klockan (eller åtminstone ändlänkarna) 16233 ska ha 455b. 455 är till äldre referenser. Passformen är inte som den ska vara heller.Jag måste bara först och främst säga att jag glädjs verkligen över hur bra respons man kan få på ett forum, jag har aldrig gått med i ett forum förut då jag tänkt att det lätt kan förekomma en hel del trams då folk känner att dom kan skriva anonymt. Jag kommer helt klart att fortsätta vara aktiv här tack vare erat stöd. Är det någon som med säkerhet kan säga att boxen är fake, eller ifall glaset är utbytt till ett felaktigt? Jag är medveten om att plexi kan sticka upp en bra bit men har aldrig sätt en med safir som stuckit upp sådär pass mycket. Jag kan tänka mig att det kan vara svårt att avgöra på några bilder, men ifall det går att bekräfta att det är felaktigt så tycker jag att det är rätt att skriva ut vilket företag det handlar om. Uppskattar som sagt alla svar!
Och god jul till er alla.