PJO
Basic
Du har rett. Tror denne varianten av Titan hører hjemme i Europa. Et søk på Mikrolisk viser at man kan se både mot Sveits og Spania da det gjelder Titan.Alltså, har haft min vintageperiod och vågar nog påstå att en klassisk Super Compressor inte är så värst indiskt. Inte för att jag känner igen Titan men tror inte det är samma Titan som @PJO länkat till innan, kan ha fel såklart.
Som jeg trodde, men selvfølgelig utrolig synd....om jag nu får stå för den modernare indiska marknaden så jag går helt bet på uppdrag hitta intressanta dykare, eller jag hittar snarare inga alls.
Jeg tok og sjekket hva som var til salgs av HMT på Tradera, og det var 18 stykker. Jeg har satt et kryss over de som ikke er originale.WatchMasterSE hette säljaren på Tradera. Så om man är ute efter HMT ska man nog vara lite försiktig med att handla därifrån. Här är den auktionen jag plockade hem.
PÅ dagens lille gruppebilde finner vi 3 stykk HMT Kanchan. Standardvarianten er den til venstre. Hva som er så j... De Luxe med den i midten er veldig uvisst. Bortsett fra en annen kasse (boett) er den like skranglete som standardvarianten.
Det finnes også en Supreme-variant av Kanchan. Den er voksne 42 mm bred (uten krone), er utrolig mye bedre konstruert med tilhørende bedre produksjonskvalitet (vi snakker om i HMT-sammenheng - vi snakker uansett ikke et kvalitetsnivå vi finner hos andre masseprodusenter), i tillegg til å ha et Miyota-verk i stedet for HMT sitt lisensproduserte verk i 65-serien.
Senast ändrad: