Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detsamma! Väldigt roligt.Bra jobb idag @Falken och @Jokkmokkswe .
Absolut!Det här lät ju skoj, kommer ni köra fler gånger?
Kan nog tyvärr inte ikväll Lördag eller Söndag skulle funka säkrare.Några som är sugna lira lite ikväll?
Tänkte zinken på söndagKan inte i kväll men på söndagkväll tänkte jag spela på zinken
Vasaparken imorgon?Klent mellan gångerna nu! När blir nästa gång?
Jag är på imorgon kvällVasaparken imorgon?
Stänger butiken =(, torsdag enda lediga dagen i veckan. Zinken söndag kl 19 är inbokad iaf.Vasaparken imorgon?
Blir tyvärr tight ikväll. Köra imorgon när @Jokkmokkswe kunde vara med också?@Falken ses vi i parken kl 19?
Ok, siktar på imorgon dåBlir tyvärr tight ikväll. Köra imorgon när @Jokkmokkswe kunde vara med också?
Jag är påBlir det något lir idag vid 19 @Jokkmokkswe @Falken m.fl.?
Kommer kring 19ish, är i city på ärenden.Blir det något lir idag vid 19 @Jokkmokkswe @Falken m.fl.?
Blir lite sen jag med. Glömde nycklarna hem på tennisträningen så fick vända och åka tillbaka...Kommer kring 19ish, är i city på ärenden.
Jag har. Blir också lite sen, men snart på vägOm någon av er har lite klubbtejp hade det varit grymt. Min var slut
Bra kört @Jokkmokkswe! Får bli lite snabbhetsträning för mig tills nästa gång så man hinner med @theargonaut när han kontrar!Grymt spelat idag!
Tack dsamma, målsprutanGrymt spelat idag!
Hahaha... Bra lir, tror nog bara din tennisträning gjorde sig påmind, vilket var perfekt för migBra kört @Jokkmokkswe! Får bli lite snabbhetsträning för mig tills nästa gång så man hinner med @theargonaut när han kontrar!
In!Någon som är sugen köra i veckan? Snart är
det vår så gäller passa på
Tisdag eller onsdag kväll?
När läggs isen i år?