• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hockeypremiären avklarad! Fler KSare som vill vara med och lira?

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Ska och slipa grillorna i blackeberg idag, när smäller det nästa gång? Siktar på Zinken söndag.
Johan tog 80:- för att slipa upp dom, så kan lätt tipsa om ni behöver utrustning/klubbor eller bara slipa radie eller vad fan som helst ;)
 
Senast ändrad:

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Vad kör ni? Hjälm o klubba eller är det kontakt? Är ni gamla lirare eller glada totalamatörer?
Hjälm och klubba, ingen kontakt förutom i misstag, vilket händer... framförallt egna :) Beror helt enkelt på hur mycket du vill kötta och hur mycket tur du förlitar dig på :) Körde själv med hjälm och handskar, men funderar på att iaf köra benskydd nästa gång.

Det är nog ganska blandat, men en hel del har nog lirat något i yngre ålder iaf.
 

Ekberget

Cartier
Hjälm och klubba, ingen kontakt förutom i misstag, vilket händer... framförallt egna :) Beror helt enkelt på hur mycket du vill kötta och hur mycket tur du förlitar dig på :) Körde själv med hjälm och handskar, men funderar på att iaf köra benskydd nästa gång.

Det är nog ganska blandat, men en hel del har nog lirat något i yngre ålder iaf.
Oj va gött. Påminner mig om när vi lirade rinkbandy när jag bodde i Oslo. Har dock inte kört med hockeyklubba sen jag gick i plugget. Undrar om jag ens kan slå ett slagskott längre haha. Vore riktigt kul om man lyckades få loss några timmar för lite lir i vinter!
 

Jokkmokkswe

Cup of Jawa
2-Faktor
Benskydd är att förespråka. Vi är gänget med NHL tröjor. Polaren har Toronto, jag har urgammal NJ Devils
8D7F48E5-0625-4A9B-8C84-8223037D3FB1.jpeg
 
Topp