• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hook

Stenbeck

Omega
2-Faktor
Köpte en PP 5167 av hook i somras! Klockan är från 2016 och såg helt oanvänd ut. Mycket nöjd med affären, inga problem! Rekommenderar starkt.
 

mickeheterjag

Cartier
2-Faktor
Har inte träffat @hook f2f men han har hjälpt mig att hitta och förmedla en klocka. Betalning gick via Hook och det var inga som helst problem.

Trevligt bemötande och snabba svar på mina frågor. En herre jag gärna gör mer affärer med.
 

-RI-

Patek
2-Faktor
Köpt en Tudor av Martin, inga som helst bekymmer! Mycket trevlig herre som jag gärna gör fler affärer med i framtiden. 100%
 

JesperO

Rolex
Gjort bytesaffär med hook som var alldeles förträffligt smidigt, inklusive leverans via annan forumprofil!
Handlar gärna med hook igen!!
 

zippan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt en Tudor av hook, på distans. Snabbt och smidigt. Fick även en bonus i form av en liten påse från RobE där länkbitarna huserade.
Rekommendationer!
 

Thursday

Omega
2-Faktor
Goodguy! Tyvärr så anlände inte produkten utan "försvann" med posten. Oberoende av det så var hook villig att göra återköp. Fin grej trots att det inte var några större pengar. Mer en principsak.
Återigen GOODGUY!
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Köpt Tudor @hook och det gick hur smidigt som helst.
IMG_2722.JPG
 
Topp