• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hook

Dbrasco

Rolex
2-Faktor
Bytt klocka med @hook och smidigare kan det inte bli.
Bra kommunikation hela vägen och klockan precis som beskrivet. Helt klart en good guy och trevlig kille som jag inte skulle tveka en sekund att göra affärer med igen.
 

Lolle

Panerai
@hook behöver knappt fler referenser men hellre för många. Köpte en Breitling av och den var precis enligt beskrivning, bra förpackad och allmänt bra kommunikation.

Köper gärna igen vilket är det bästa betyg jag kan ge någon :)
 
Köpte en länk av följande på distans mycket trevlig kille och ruskigt snabb leverans , Objektet var väsentligt bättre skick än beskrivet ! Rekommenderas varmt 100% GG
 

_robban

Cartier
2-Faktor
Hook här har väll ref. så det räcker och blir över men här kommer en till;
Köpte en Tudor av denna man och maken till service är svår att hitta. Mycket proffsigt skött och exemplarisk i kommunikation. Rekommenderas varmt till alla.
 

ulli

Omega
2-Faktor
Har köpt en Sjöö Sandström Worldtimer från @hook på distans och allt från kommunikation till leverans gick väldigt smidigt och, framför allt, klockan var i utlovat nyskick när jag fick den!
Rekomenderar @hook å det varmaste! Helt klart en goodguy!
 

Zakarias

Breitling
Jag köpte förra veckan en Rolex Datejust av @hook. Det var en kompis som tipsade om annonsen, jag var inte medlem här då så såg inte alla dessa vitsord och referenser. Hur som helst kändes det väldigt tryggt att göra affärer med @hook, väldigt snabba svar och förtroendeingivande bemötande. Känns ju onekligen läskigt att swischa iväg några undersköterskelöner till en främling men hade aldrig anledning att vara nervös, fick klockan mindre än ett dygn efter vår första kontakt och den var i mint condition!
 
Senast ändrad:

Hallolo

Omega
Instämmer i hyllningskören. Handlat OT av hook och allt var toppen! Bra kommunikation och mkt snabbt skickat! 100% GG i min bok.
 
Topp