• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hook

Bjoerlin76

Audemars
2-Faktor
Köpt Rolex av Hook. Extremt snabb kommunikation, välbeskriven klocka och mycket hjälpsam och tillmötesgående. Goodguy till 100%!
 

steffe

Rolex
Professional Dealer
2-Faktor
Köpt Rolex av hook. Inga konstigheter överhuvudtaget, trevlig och rak kommunikation rätt igenom. Dessutom snabb och välpaketerad leverans. 100% god, och jag gör gärna fler affärer ihop i framtiden :)
 

Spincini

Rolex
2-Faktor
Köpt ännu en klocka av Martin, denna gång en IWC.
Han är Goodguy persionifierad, allt är smidigt!
IMG_2722.JPG
 

SPW

Cartier
Bytte klockor med Hook för en tid sen. Hyvens kille som håller sitt ord. 100% goodguy!!
 

Barricello

Audemars
Skickade ett PM till @hook ang en klocka han hade till salu i fredags.. 20 min senare hade han degen på sitt konto och jag hade klockan på tisdagen.
Smidigt till 1000! 100% GG :happyhappy:
 

Snöret

Omega
Möte upp och köpte en Panerai i vintras av Hook. Allt flöt på smidigt och var precis i nämnt skick!
100% nöjd
 
Senast ändrad:

WHU

Panerai
2-Faktor
Gjort ännu en affär med denna trevliga kille.
Det som var nytt i den här affären, var att den gjordes f2f och att jag var säljare.
Träffas gärna för fler affärer eller bara en för en kaffe och allmänt skitsnack:)
 

Sgt Poppa

Rolex
2-Faktor
Tack @hook för att du hookade upp mig med min allra första Rolex! Smidigare hade inte en distansaffär kunnat gå! Stort plus i min bok!
 

sherwan

Audemars
Friends Of KS
2-Faktor
Köpt och hämtat upp en Grand Seiko f2f.
En person du kan lita på utan tvekan, är alltid trevlig :)

32A79F67-3520-4F64-9FF1-473EA057EA1B.jpeg
 

Starillusion

Cartier
Köpte en Sonos av @hook smidig affär och Sonos kom som utlovat med skick och leverans. Han gjorde en miss med strömsladden, men det fixade han till snyggt. Så verkligen bra service, och det tackar vi för.
 

larssopw

Breitling
Köpte min första mer exklusiva klocka av herr Hook och kan bara varmt rekommendera denna GG.
Väl beskriven, bra och snabb kommunikation och en trevlig kaffe f2f vid affären.

Mvh // Larsson
 
Topp