• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot Classic Fusion - Blue Titanium

Hade helt missat dom här, ser riktigt skarpa ut tycker jag....

http://www.hublot.com/en/collection/classic-fusion/classic-fusion-blue-titanium-45mm

cf_blue_titanium_hero.png
cf_blue_king_gold_hero.png
521.nx.7170.hr.png
521.ox.7180.hr.png


Hublot-Classic-Fusion-King-Gold-Blue-3-845x562.jpg
 

UNO

Panerai
Fick ett grymt Hublot-sug i sommar men det avtog när jag testade en BB.
Jag förväntade mig tool men tittade ner på något som kändes lite

fjolligt..
Förvånad är ett ord som beskriver känslan rätt bra.
Jag som redan såg mig som en Hublot-kille :-0
 
Fick ett grymt Hublot-sug i sommar men det avtog när jag testade en BB.
Jag förväntade mig tool men tittade ner på något som kändes lite

fjolligt..
Förvånad är ett ord som beskriver känslan rätt bra.
Jag som redan såg mig som en Hublot-kille :-0

Frågan är väl mer varför du förväntade dig att hublot skulle vara en tool klocka?
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ja för 17!
Det enda jag stör mig på är att bandet "slår" sig lite, iallafall gjorde den det på den svarta. Ytterdelarna på bandet ställer sig lite.
 

Picke79

Cartier
2-Faktor
Grymt läcker var min första tanke, men när jag kollade lite mer så stör jag mig på datumfönstret. Den svarta färgen passar verkligen inte. Och kronograf känns som världens sämsta komplikation (räcker med tre klockor med den funktionen som endå aldrig används)

Den blåa färgen på tavlan är sjukt läcker och jag saknar min gamla z-blåa rolex extra mycket nu
 

aleks

Aka Wi
2-Faktor
Hoppas vanligt blått gummi finns som alternativ istället för gummi-crocot.. Så jävla mycket bättre på vanligt gummi.
 

Apansson

Torpare
Håller med föregående talare @aleks - det vanliga gummit hade varit så mycket schysstare (har haft en CF, det är grymt). Fin kombination som alltid med rosé och blått, men urverken på Hublot känns trots fina modifikationer med exotiska material ganska trötta i förhållande till prislappen.
 

UNO

Panerai
Frågan är väl mer varför du förväntade dig att hublot skulle vara en tool klocka?
Sorry, jag har inget vettigt svar.
Kanske var det känslan av 6-siffrig Rolex jag förväntade mig ?
Lika fel, lika konstigt men vad jag fick och vad jag förväntade mig matchade inte.
Å andra sidan, första gången man såg en Panerai var jag faktiskt lite avvaktande.
 
Topp