• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot Juventus

Kson

Patek
2-Faktor
LzbnJUH.png


Tycker denna är fet men de hade inte behövt göra den till Juventus :)
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Jag har verkligen gillat Hublot, även burit en del modeller.

Men har slutat förvånas över deras knarkade designer numera.
 

Chrisse

Patek
2-Faktor
Du vet va du pratar om då du har ägt några. Äger du någon nu och har du planer på att köpa någon mer?

Gillar verkligen stora delar av Big Bang serien, sålde min Ice Bang för ett tag sedan. Inte omöjligt det blir fler framöver då de bär oerhört skönt för sin storlek.

Går man upp i storlek till Big Bang King, dess 48mm känns helt obskyr, iaf på mig.

Kul med Hublot att de sprider så mkt känslor åt olika håll, retar gallfeber på en del av "klock-kollegerna" :)
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Den där berör mig inte alls. Jag blir varken glad eller förbannad. Känner mest bara, jasså en till.
 

Kson

Patek
2-Faktor
Gillar verkligen stora delar av Big Bang serien, sålde min Ice Bang för ett tag sedan. Inte omöjligt det blir fler framöver då de bär oerhört skönt för sin storlek.

Går man upp i storlek till Big Bang King, dess 48mm känns helt obskyr, iaf på mig.

Kul med Hublot att de sprider så mkt känslor åt olika håll, retar gallfeber på en del av "klock-kollegerna" :)

Hublot väcker känslor fast de är många klockor som gör : ) Men Hublot kostar ganska mycket och ser ut som dom gör kanske är det en mix av det som folk går igång på..
 

Sond

Patek
Jag har en väldigt kluven inställning till Hublot. Jag har aldrig provat en och då än mindre ägt en. Men vissa ser bra ut och andra känns bara fel.

Vad gäller den aktuella klockan så skulle jag kunna tänka mig att gräva ett djupt hål i plånboken för denna istället:
ZS0Wolm.jpg

eller
yv4eeog.png
 

Kson

Patek
2-Faktor
Jag har en väldigt kluven inställning till Hublot. Jag har aldrig provat en och då än mindre ägt en. Men vissa ser bra ut och andra känns bara fel.

Vad gäller den aktuella klockan så skulle jag kunna tänka mig att gräva ett djupt hål i plånboken för denna istället:
ZS0Wolm.jpg

eller
yv4eeog.png

Snyggt kombo med rött och svart!!
 

Archie

Cartier
asså hur jävla många olika varianter har de egentligen? Vad skiljer egentligen? Antagligen bara kosmetiska saker som färgen på vissa detaljer och sen trycker dom dit en logga och vips har de en "ny" klocka.
 

Målarn

The Steak
Jag har en väldigt kluven inställning till Hublot. Jag har aldrig provat en och då än mindre ägt en. Men vissa ser bra ut och andra känns bara fel.

Vad gäller den aktuella klockan så skulle jag kunna tänka mig att gräva ett djupt hål i plånboken för denna istället:
ZS0Wolm.jpg

eller
yv4eeog.png

Bästa laget :)
 
Topp