• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hublot och kundbemötande

B1884

Audemars
2-Faktor
EN liten och enkel gest som betyder så mycket! Jag hade ingen aning om att Hublot gjorde sånt här...
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Mitt damp ner på jobbet idag.... JCB....tack för omtanken....


Pare8F4.jpg
 

Boris Balkan

Fark you!
Äger inte någon Hublot för tillfället men har ägt ett gäng genom åren. Ändå bemödar de sig med att skicka julhälsningar. En enkel men klart uppskattad gest som jag inte tror att många andra märken visar.

Säga vad man vill om klockorna; Hublot är mästare på kundrelationer :)

Och miljöavtrycket då med alla dessa fysiska julkort? Klart oseriöst... :bored:
















Just kidding :D
 
Så VAR Panerai förr.. Man fick stora böcker och allt möjligt.. Bell & Ross skickar ut julkort.. Trevliga sådana. Oris kör en digital grej bara.
 

DrDre

Patek
Bäst var ju posten på WUS där en kille fått sin hublot i keramik sönderslagen. Han frågade vad en reparation skulle kosta och Jean-Claude Biver (CEO på Hublot) svarade i tråden att Hublot reparerar klockan helt gratis.

Han verkar vara en härligt figur. Ser alltid så oerhört glad ut på alla bilder. Deras klockor är inte riktigt min still, men företaget verkar väldigt driftiga och kreativa. Om jag skulle jobba på något klockföretag, så skulle jag helst jobba på Hublot.
 

Wi

NLA
2-Faktor
Fan va fint! Roligt med lite extra där man egentligen inte förväntar det. Stort tycker jag
 

Charles_

Rolex
Topp