Kommande automatisk jumbo a 38mm borta hos Kaplans. https://www.kaplans.se/sv/auktioner/3794/vara/1675072
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lägg upp bilder.Hej,
Har sett ett antal Hublo:er samt ägt någon men inte sett någon som har baksida med texten TUIGA-1909 förrän nu.
Blivit erbjuden en med denna baksida men magkänslan säger att den inte är koscher och då är det i regel så men ville bara höra med Er om det finns en sådan baksida samt vad som är speciellt med den. Just denna skall vara köpt i Dubai och cert etc. skall finnas.
Grå är den
![]()
![]()
![]()
Snygg! Vad är timmarkeringssiffrorna gjorda i?Grå är den
![]()
![]()
![]()
Mycket fin men datumets typsnitt känns som den hör hemma i något mer dressigt.
Snygg! Vad är timmarkeringssiffrorna gjorda i?
Kontrasten mellan siffror och tavla är riktigt fin!Grå är den
![]()
![]()
![]()
Köp!Är inne på Hublot och har fastnat för en Classic Fusion Chrono. Vad säger ni som vet om denna modell?![]()
Power reserve brukar inte vara snyggt men det här är bland det fulaste PR jag sett. Utöver det en cool klockaDen här Hubben var rätt najz ändå
![]()
https://www.chrono24.se/hublot/hubl...que--id15134714.htm?SETLANG=sv_SE&SETCURR=SEK
Hmmm, en Panerai lösning med PR på baksidan hade varit bäst och mer is på urtavlan där den sitter nu istället. I övrigt hade jag haft 17,5 millar över hade jag lätt köptPower reserve brukar inte vara snyggt men det här är bland det fulaste PR jag sett. Utöver det en cool klocka![]()
Ultra thin.Finns det någon Classic Fusion utan datum?
Aldrig sett den där innan, gissar att den är äldre med tanke på visarna.Denna ser inte så tunn ut
![]()
...eller bara fake?Aldrig sett den där innan, gissar att den är äldre med tanke på visarna.
Den senaste referensen är 8.3mm.
Så kan det ju vara också....eller bara fake?
Finns det någon Classic Fusion utan datum?
Tror du det, varför?Tror ni att nytolkning av originalet Classic Fusion är värt att investera i? I så fall i vilket utförande?
Tror ni att nytolkning av originalet Classic Fusion är värt att investera i? I så fall i vilket utförande?
Hublot är en investering i dig själv och för att ha roligt över deras egna designspråk, inte bara en investering i spekulation som många köper andra hypade klockmärken förHublot har väl aldrig varit en investering. Men hur det ser ut om 50år vet man aldrig.
Själv, så tror jag det, ja. En uppdatering av urverket men med den klassiska looken är alltid trevligtTror du det, varför?
Antar att det blir ytterligare en uppdatering för att fira 90-års jubileumHublot har väl aldrig varit en investering. Men hur det ser ut om 50år vet man aldrig.