• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hudvård för män

laketwig

Patek
2-Faktor
Den enda hudvård jag använder är den här mot torra händer, främst under vintern. Grymt bra!
IWC M15 2020-12-27 (tub).jpg
 

Vantheman

Cartier
Cerave sedan länge. Tvätt och mjukgörande för ansiktet, morgon och kväll. Otroligt bra.
Testat en hel del olika serier. Weleda och Cerave är favoriter.
 

Vantheman

Cartier
Har du testat Recipe For Men? Kör den serien just nu och är rätt nöjd. Hade dock velat ha en extra liten "kick" på anti-aging produkterna.
Enbart på prov. Så kan inte så mycket - men kul om du är nöjd! (?) Anti-aging har inte varit prio på min lista då jag kör solskyddsfaktor rätt ofta och tänker att det räcker.
 

Btotheb

Omega
Enbart på prov. Så kan inte så mycket - men kul om du är nöjd! (?) Anti-aging har inte varit prio på min lista då jag kör solskyddsfaktor rätt ofta och tänker att det räcker.

Bra och vettigt. Tre saker står för 99,9% av hur huden åldras. Genetik, vilket inte går att påverka. Faktisk ålder, vilket inte heller går att påverka. UV-exponering, vilket synnerligen går att påverka.

Om man vill lägga tid och pengar på den sista potentiella promillen är upp till var och en men personligen tycker jag det är dumheter.
 

Vantheman

Cartier
Vilka produkter från Cerave använder du? Fanns lite blandat att välja på såg jag.

Länkar nedan. Kan verkligen rekommendera dessa produkter. Håller länge & priser kan man ju inte klaga på. Snabb googling kan säkert beställas från samma sidor.😀


 
Har alltid använt Tom Fords ögonkräm men nu verkar den helt omöjlig att få tag på längre... Vilken ska jag byta till? Tar gärna emot rekommendationer
 
Topp