Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cerave sedan länge. Tvätt och mjukgörande för ansiktet, morgon och kväll. Otroligt bra.
Testat en hel del olika serier. Weleda och Cerave är favoriter.
Enbart på prov. Så kan inte så mycket - men kul om du är nöjd! (?) Anti-aging har inte varit prio på min lista då jag kör solskyddsfaktor rätt ofta och tänker att det räcker.Har du testat Recipe For Men? Kör den serien just nu och är rätt nöjd. Hade dock velat ha en extra liten "kick" på anti-aging produkterna.
Enbart på prov. Så kan inte så mycket - men kul om du är nöjd! (?) Anti-aging har inte varit prio på min lista då jag kör solskyddsfaktor rätt ofta och tänker att det räcker.
Vilka produkter från Cerave använder du? Fanns lite blandat att välja på såg jag.Cerave sedan länge. Tvätt och mjukgörande för ansiktet, morgon och kväll. Otroligt bra.
Testat en hel del olika serier. Weleda och Cerave är favoriter.
Vilka produkter från Cerave använder du? Fanns lite blandat att välja på såg jag.
Jag vet bara att av det jag har testat så har dom inte alls funkat för mig med känslig hy. Jag tror på så naturliga ingredienser och så skonsamma som möjligt.Det var en ordentlig genomgång @JohnnyThunder , bra där!
Nu vet jag inte hur mycket man kan lita på forskning runt vissa tillverkares produkter, man kan säkert köpa resultat o.s.v.
Men när jag tittar runt så verkar Kiehls ha just en del som backar upp deras produkter och verksamma ämnen.
Mäns huds uppbyggnad skiljer sig väl en hel del åt mot kvinnors så tror du inte det finns vissa egenskaper i mäns produkter som hjälper oss lite extra? Låter ändå vettigt i mina öron![]()
Det var en ordentlig genomgång @JohnnyThunder , bra där!
Nu vet jag inte hur mycket man kan lita på forskning runt vissa tillverkares produkter, man kan säkert köpa resultat o.s.v.
Men när jag tittar runt så verkar Kiehls ha just en del som backar upp deras produkter och verksamma ämnen.
Mäns huds uppbyggnad skiljer sig väl en hel del åt mot kvinnors så tror du inte det finns vissa egenskaper i mäns produkter som hjälper oss lite extra? Låter ändå vettigt i mina öron![]()
Då måste man fråga sig VAD det är som skiljer?
Då menar jag självklart rent medicinskt/vetenskapligt.
I reklam kan det påstås "upp till 20% mindre rynkor". Då är det alltså mellan 0-20%. Köp inte.