• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur gammal är DU? (Poll)

Jag är...


  • Totala väljare
    743

nissehult

Patek
2-Faktor
Tillräckligt gammal och nördig för att räkna åldern i hex - även om 2A kommer att bli lite svårförklarat...
 

acce1999

Patek
2-Faktor
Läste en gång om en ursprungsbefolkningsgrupp som bara hade tre räkneord: "ett", "två", "många".

Jag är många år. Jag har många klockor. Jag dricker många koppar kaffe om dagen. Jag spenderar många timmar på KS, många dagar i veckan. :)

Det var för övrigt många förvirrande kategorier i pollen. Risk för många olika svar.

Blev det för mycket nu?
 
Jag är mest intresserad av hur det kommer sig att de flesta åldersspann går över 5 år?
Från 40 blir spannet 10 år.
När 70 kommer är spannet 30 år.
Åldersdiskriminerande.
Detta måste vara hopkommet av en spoling som ännu ej lärt sig uppskatta olika åldrars tjusning ;)

För övrigt anser jag att endast Bojke har korrekt ålder.
 

svesam

Rolex
Läste en gång om en ursprungsbefolkningsgrupp som bara hade tre räkneord: "ett", "två", "många".

Jag är många år. Jag har många klockor. Jag dricker många koppar kaffe om dagen. Jag spenderar många timmar på KS, många dagar i veckan. :)

Det var för övrigt många förvirrande kategorier i pollen. Risk för många olika svar.

Blev det för mycket nu?

Sjukt bra, skriver under på det
Men i pollen blev jag vintage och när jag tävlar i slalom är jag tydligen veteran...:p
 

F-L-P

Panerai
29 stabila snurr, men minst 45 mentalt. Har alltid varit lillgammal så ser fram emot att komma ikapp min mentala ålder.
 

Erik1

Patek
2-Faktor
23, fyller 24. Tycker det är ganska spot on hur gammal jag känner mig och hur mycket jag lärt mig. Har alla vuxen attribut som egen lägenhet och sambo (fulaste uttrycket) osv. men kan fortfarande ta en spontan onsdag på stan till 05:00. :D
 
Topp