• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur gammal är DU? (Poll)

Jag är...


  • Totala väljare
    743

Patrik B

Breitling
29 år och känner mig som... 29 år. Tror nog att jag ser ut att vara ungefär 29 också, förhoppningsvis åldras man som ett bra portvin!
 

Carolin

Cartier
Glömde självporträttet...;)
golden.jpg
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
NOS = lika mycket hår på huvet som när du föddes? ;)

Nä'rå! Hyfsat frivilligt korthårig faktiskt. Blev trött på frisyrer efter -90/-00 talets alla varianter från långt "grunge-page" via blekta spretiga tippar till blåsvart färgat... Så nu kör jag 3 mm trimmer hos frisör 1 gång i månaden sedan 10-talet år. Så j-la skönt! :)

Hårväxten på huvet (å många andra mindre önskade ställen) är det faktiskt inget fel på.
 

jabla

Sarlacc
Nä'rå! Hyfsat frivilligt korthårig faktiskt. Blev trött på frisyrer efter -90/-00 talets alla varianter från långt "grunge-page" via blekta spretiga tippar till blåsvart färgat... Så nu kör jag 3 mm trimmer hos frisör 1 gång i månaden sedan 10-talet år. Så j-la skönt! :)

Hårväxten på huvet (å många andra mindre önskade ställen) är det faktiskt inget fel på.

Själv kan jag konstatera att näshåren har blivit betydligt längre sedan leveransen, sträcker sig nu över hela överläppen. :)
 
Topp