Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Precis det här. Jag är själv långsamt på väg tillbaka till jobb och kan instämma i rekommendationen att ta hand om er och ta det lite lugnt.Olika typer och nivå av stress finns. Både bra och dålig.
Jag är ”medanhörig” till tung stress som gått för långt. Flera gånger. Jag kan inte säga vilket som bidragit till vilket men det är panikångest och depression inblandat också.
Idrott och högpresterande har varit en grundorsak.
Så vad ni än gör ersätt inte stress med höga krav på prestation i något annat. Ironman, mounteverest el liknande. Självförnekelse är väl standard. Är du glad innan/under/efter är det super. Är du besviken på resultaten.. pass auf.
Nu är jag ingen bildad man på området bara observant vad som kan hända enskilda fall.
Ta hand om er och chilla ner i tid. Att gå över kanten är en dålig idé. Vi lever i ca 80år. Gör nåt som ni vill se tillbaka på när ni rattar rullator..
Panther G?Bygga plastmodeller med låg ambitionsnivå !
![]()
Panther G?
Sorry Kungstiger, skala 1/16, dvs typ en halvmeter. av och till under flera år.Iaf Panther. Kommer inte på något annat med samma sluttning på bakpansaret. Drivhjulen är också en tell.
Älskar long hauls. De är som en parentes i livet. Bra musik, böcker och filmer och ingen kan kräva något av en.Flyga, helst ensam med fönsterplats och mycke moln. 1 månads stress som bortblåst![]()
Sorry Kungstiger, skala 1/16, dvs typ en halvmeter. av och till under flera år.
Så här fin blir inte min men kul är det.
![]()
Mitt andra 1/16 bygge
![]()
Jobbas på i sommarstugan.
Det fina med plastmodeller är att det inte kan bli allvar, det är aldrig annat än hobby/lek/tidsfördriv/avkoppling.
![]()
Nio minuter i nio på förmiddagen sista semesterdagen 2017.
Finns inget bättre botemedel mot stress!
![]()
Står ett signerat ex i bokhyllan.. ska läsa igenom den så fort tid finnsLäste en rätt så vettig bok på flyget.
![]()
Vissa klockheter i den hjälper nog mot stress.
Prestationsångest är vad man måste se upp för.
Klocksnack, gym och löpning. Nyligen upptäckt att skytte får mig att koppla av och släppa allt annat. Fristad på skjutbanan