• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

HUR lägga upp bilder ??

IMG_3599.JPG
Testar bara att ladda upp för att se om det fungerade :)
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
@admin Är det inte dags att ändra snart så att alla bilder visas i full storlek?
Grejen är ju den att man får välja att lägga in bilderna i sitt inlägg. Ofta vill man skriva en bildtext, och då vill man ju ha kontroll över i vilken ordning bilderna hamnar. Det är därför funktionen finns, för att man ska kunna kontrollera var bilderna läggs in. Väljer man att inte lägga in en bild så hamnar den som en klickbar tumnagel längst ner i inlägget.
Makes sense enligt mig.
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Grejen är ju den att man får välja att lägga in bilderna i sitt inlägg. Ofta vill man skriva en bildtext, och då vill man ju ha kontroll över i vilken ordning bilderna hamnar. Det är därför funktionen finns, för att man ska kunna kontrollera var bilderna läggs in. Väljer man att inte lägga in en bild så hamnar den som en klickbar tumnagel längst ner i inlägget.
Makes sense enligt mig.
Har inga problem med att lägga in bilderna i den ordning jag vill och lägga till bildtexter men jag är kanske unik ;)
 

Torsten

Vacheron
2-Faktor
Nej.
Jag förstår verkligen inte problemet?
Hoppas du förstår att jag skojar lite angående att det ska bort här och nu? :)

Använder inte själv tumnaglar men svär lite tyst för mig själv när någon lagt in dem i en tråd.
Tumnaglar behövs ibland för designens skull men väldigt sällan i en forumtråd. De fyllde en funktion när folk satt på 56K modem.

Men det vara ert forum så ni bestämma! :D
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Hoppas du förstår att jag skojar lite angående att det ska bort här och nu? :)

Använder inte själv tumnaglar men svär lite tyst för mig själv när någon lagt in dem i en tråd.
Tumnaglar behövs ibland för designens skull men väldigt sällan i en forumtråd. De fyllde en funktion när folk satt på 56K modem.

Men det vara ert forum så ni bestämma! :D
Om majoriteten konsekvent hade gjort fel så hade vi gjort något åt det.
Det är inte hållbart att springa på varenda boll och göra ändringar så fort ett fåtal personer av över 16,000 tycker vi ska ändra på något.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Om majoriteten konsekvent hade gjort fel så hade vi gjort något åt det.
Det är inte hållbart att springa på varenda boll och göra ändringar så fort ett fåtal personer av över 16,000 tycker vi ska ändra på något.
Med det sagt så tar jag alltid till mig vad som skrivs. Det finns dedikerade anteckningar till just idéer och förslag från medlemmar. :)
 
Topp