Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack för din åsikt. Nu handlar det inte om att avliva ett ur som primärt syfte. Det primära syftet är att se vad den kan utstå innan dess, ett helt vanligt produkttest dvs. Att testa en produkts gränser är nödvändigt tycker jag (i synnerhet när produkten marknadsförs som tålig). Att bara köra över ett ur med bilen för att ha sönder det anser jag vara en helt annan sak, och jag upplever därför att du antyder något som den här tråden inte handlar om.Personligen tycker jag att det är moraliskt tveksamt att avsiktligt försöka avliva ett ur. Jordens resurser är ändliga och vi bör ta hand om det vi har.
Japp och då kan vi lika gärna gå full hippie och skippa klockorna helt. Mobiltelefonen (om du nu använder sådan vill säga, mkt mkt farliga saker för moder jord i tillverkningen av en sådan) visar ju vad klockan är...Personligen tycker jag att det är moraliskt tveksamt att avsiktligt försöka avliva ett ur. Jordens resurser är ändliga och vi bör ta hand om det vi har.
Vi håller med.Personligen tycker jag att det är moraliskt tveksamt att avsiktligt försöka avliva ett ur. Jordens resurser är ändliga och vi bör ta hand om det vi har.
Kör hårt, det är skitkul!Mycket underhållande, blir sugen på att testa något liknande
Odödlig, blir snart en klocka för Klocksnack som den där röda Toyota pickupen va för Top GearCyklade hem på lunchen, öppnade diskmaskinen och där låg den (inte så otippad kanske). Ren, "fin" och i högsta grad fortfarande vid liv. Imponerande!
Haha! Fantastiskt avsnitt när de ska ta livet av denOdödlig, blir snart en klocka för Klocksnack som den där röda Toyota pickupen va för Top Gear
Jag föredrar något där det åtminstone finns en chans för överlevnadTror den är i behov av lite kretsmasage efter allt den fått utstå, varför inte kittla den lite i mikrovågsugnen.
Jag överväger att låta den mysa i planteringsjord med lite andra växter för lite rotbildning etc, men vet inte om det kanske är för milt?Den har inte fått smaka på lera än? Bara torr sand och vatten, kanske låta den ta ett lerbad?
När regnet slår ner lär det bli fint(utgår ifrån att det är en uteplantage?) Så det blir nog bra, men kanske tar lite väl lång tid? Vill se mer actionJag överväger att låta den mysa i planteringsjord med lite andra växter för lite rotbildning etc, men vet inte om det kanske är för milt?