Alberget4a
Guld
Finns några tips här:
https://klocksnack.se/threads/i-n-o-x-den-oförstörbara-testandet-fortsätter.58435/
https://klocksnack.se/threads/i-n-o-x-den-oförstörbara-testandet-fortsätter.58435/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sant, måste gå fortare!När regnet slår ner lär det bli fint(utgår ifrån att det är en uteplantage?) Så det blir nog bra, men kanske tar lite väl lång tid? Vill se mer action
Ja, det är från den fantastiska tråden jag initialt fick idén till denna Kanske också skulle baka bröd med klockan i?
Inte spelar en innebandy i det här vädret ? Kanske skulle ta tennisboll, skära upp, tejpa ihop och ge till jycken i en timme?Skär upp en innebandyboll, stoppa in, silvertejpa ihop bollen. Kör innebandy en timme, klart. Upprepa vid behov.
Stoppa den i tvättmaskinen och centrifugera på högsta varvtal.
Tvätta av den med högtryckstvätten.
Stoppa in den i bulldeg och baka i 180 grader.
Spänn fast den på bilens fälg och kör 10 mil.
Skjut upp den fastspänd vid en exploderande ”nyårsraket”.
Nej inte än, den ligger nerpackad för flytt i helgen, blir mer testande framöverÄr klockan död ännu?
Han var del av ett mindre experiment igår faktiskt@Rizzie nu har Casse haft semester klart. Dags att återuppta ditt experiment!
Nu får Sinn passa sigHan var del av ett mindre experiment igår faktiskt
Numera är han hydromoddad med babyolja! Dessvärre gick den inte idag när jag vaknade men håller tummarna att det bara krävs batteribyte (tickar men på samma ställe s.a.s). Annars får det bli ett bad i lacknafta så den kommer igång igen.
Första jag fick upp på Facebook, precis efter att ha läst den här tråden
Nä, nu får vi ta och rycka upp tråden! Har du kvar Casion?
Tränger in ett svar. Det var ju någon i en annan tråd som lallade till det med en för trög olja och därefter badade klockan i lacknafta. Den funkade bara när den låg i naftan så det blev en hydromod med lacknafta tillslut.Nä, nu får vi ta och rycka upp tråden! Har du kvar Casion?
Den här lilla gynnaren läckte som ett såll i simhallen igår (fast funkar!). Tänkte maxa upp den med babyolja...för varför inte
Om det skulle bli knas, hur får man bort klegget på effektivast vis?
Fanns ingen luftverktygsolja på ica tror jag. Transparent Natusan med aloe vera får duga för nu, "ingen minns en fegis" osvTränger in ett svar. Det var ju någon i en annan tråd som lallade till det med en för trög olja och därefter badade klockan i lacknafta. Den funkade bara när den låg i naftan så det blev en hydromod med lacknafta tillslut.
Luftverktygsolja har för övrigt väldigt låg viskositet och helt transparent.
Edit jag kunde ju läst lite mer i tråden innan jag postade.
Centrifugalkraft?Nä, nu får vi ta och rycka upp tråden! Har du kvar Casion?
Den här lilla gynnaren läckte som ett såll i simhallen igår (fast funkar!). Tänkte maxa upp den med babyolja...för varför inte
Nej, han dödde så fick återvinnas Kronhalsen(?) Ville inte fästa längre och batteriet var slut så jag kände att han gjort sitt. Men när jag ser bilden känner jag mig säker på att han återvunnits och reinkarnerats som den Lorus du nu äger. Grattis, du är nu ansvarig förstetestare i tråden!Nä, nu får vi ta och rycka upp tråden! Har du kvar Casion?
Tror du det räcker med den snurrande skivan i mikrovågsugnen?Centrifugalkraft?
Hörde jag rotorblad på helikopter? Det här kanske är svårt att få till, men vi har väl högt till tak?Tror du det räcker med den snurrande skivan i mikrovågsugnen?