• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur mycket tid lägger du på klockor varje dag/vecka/månad?

Är inne i en flipparperiod, försöker hitta den perfekta klockan för mig. Lite som att vara en vilsen finnig 14 åring fullproppad med hormoner som försöker hitta sig själv. :D
Med det sagt, 1-2h per dygn. Ibland mer, ibland mindre.

Lätt över 2h per dag :D Gillar att flippa mycket och ofta så hänger extremt mycket på köp&sälj-delen av forumet :rolleyes:

Så pass att det stör sömnen. På kvällskvisten sitter jag och stirrar på tavlan, varvat med att man kollar på tv. Sedan byter jag klocka och stirrar på den tavlan. Helt sant tyvärr

9B4AEF58-3714-4C75-9B49-D9E3B34A111F.jpeg

Hahaha okej jag är inte den enda iaf och känns som jag kan vara rätt lugn jämfört med vissa av er men ja frugan klagar här med...själv märker man ju inte när timmarna dra iväg haha. Får säga att jag letar presenter eller nån som har nån annan bra idé?

Är mitt uppe i ett hektiskt renoveringsprojekt så har ”bara” snittat 22min/dag på klocksnack senaste veckan. Med tanke på att genomsnittet för Bauhaus.se under samma period är 14min/dag är jag rätt nöjd.

Tillbaka
Topp