• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Hur ofta kollar du Kobra Kai?

Hur ofta kollar du Kobra Kai?

• Är i princip bara inne på Kobra Kai

Röster: 21 4.0%
  • Varje dag

Röster: 101 19.4%
  • Varje vecka

Röster: 99 19.0%
  • Ytterst sällan

Röster: 152 29.2%
  • Aldrig

Röster: 148 28.4%

• Totala väljare
    521
TYVÄRR nästan aldrig. Förstår att det måste finnas massor med spännande information
och bra trådar där men det "blir lixom inte av" ;)
/j

• Like
Reactions: PJW
Får erkänna att jag aldrig är inne på Kobra Kai. Det är säkert fina klockor men de tilltalar mig liksom inte på samma sätt som andra klockor gör :)

Kobra Kai är mitt första (och ibland enda) stopp vid KS-besök. När det är genomläst nöjer jag mig, efter viss tvekan, med de andra avdelningarna. :pompus:

Hade definitivt kollat mycket oftare om det fanns en länk dit på toppen insidan av diskussioner som typ hur lifestyle köp & sälj ser ut.

Du menar de här filurerna från någon 80-tals film? Men seriöst så inte så ofta även om det finns en del roliga vintage-Seiko som jag skulle kunna tänka mig.
92cbb7077ad374b8287431751a1b2207.jpg

Ytterst sällan. Får hoppas att man hittar nåt kul från den delen av världen som man kan fördjupa sig in på.

Ytterst sällan. Men sedan jag såg den där Grand Seiko GMT'n med röd tavla på Klockmaster Globen så ökade det suget något enormt..

Tillbaka
Topp