Fina klockor, vad är det för modell på pepsin?Här är min modesta Nippon-samling.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina klockor, vad är det för modell på pepsin?Här är min modesta Nippon-samling.
En sån där Alba borde jag jaga rätt på. Bra value för inga pengar.Försöker ju banta ner antalet så just nu är de inte så många.
Casio
Mudmaster
SEIKO
Credor GCBP997
SII
PADI
6159-7001, 1969.
7c46-7009
Alba, min sons men den är inte så poppis än så jag har den som nattbeater. Just nu har jag inget sug efter någon mer asiatisk klocka men det förändras nog imorgon.
Sålde den idag, vågar inte längre göra annat än gå efter inrresselista utifrån när folk säger till, du var helt enkelt inte först i kön.Har du sålt Sarg007? Den ville ju jag ha!
Livet är hårt och eländigt ;-)Sålde den idag, vågar inte längre göra annat än gå efter inrresselista utifrån när folk säger till, du var helt enkelt inte först i kön.
Fina klockor, vad är det för modell på pepsin?
Jag har bara testat orginal jubilee, som är sjukt rasslig för en så tung klocka, och Strapcode Super Oyster, som jag gillar skarpt. Är president mer följsam än oyster?Tack. Det är en SKX 009. Originallänken, en "jubilee" byttes ut till en "presidentlänk" från min gamla SKX007.
Tycker presidentlänken är bäst i alla situationer.
Jag har bara testat orginal jubilee, som är sjukt rasslig för en så tung klocka, och Strapcode Super Oyster, som jag gillar skarpt. Är president mer följsam än oyster?
Det är typ en extreme dress watch, så fin i kanten att de mesta andra bleknar. Länken ser verkligen ädel ut ;-). Wristshot, please!
You quite like divers then Snyggt alla.Här är min modesta Nippon-samling.
Bra namn och väldig snygg klocka. Lite Speedy vibbar, men egen. Vad är det för årsmodell?Äntligen har jag hittat och beställt en Citizen Record Master. Har letat rekordlänge. Helt original och min första Flyback Chrono i samlingen.
Lyckan är Total och väntan är olidlig.
Då kommer du inte gilla när jag postar min uppdaterade samling i slutet av veckanLivet är hårt och eländigt ;-)
Grym!Äntligen har jag hittat och beställt en Citizen Record Master. Har letat rekordlänge. Helt original och min första Flyback Chrono i samlingen.
Den är så awesome! En WWII-Seiko finns på min önskelista! Hör av dig om du tänker sälja, jag kan vara spekulant!Min gamla WWII Seiko med special case.
Första tjing... Eller du kanske är en sån där konstig typ som behåller sina klockor?Då kommer du inte gilla när jag postar min uppdaterade samling i slutet av veckan
Hehe jag roterar inte klockor lika snabbt som många andra på forumet iaf. Favoriter tenderar att få stanna men ska ha dig i åtanke om de blir dags och inte @yonsson ska ha tillbaka den dåFörsta tjing... Eller du kanske är en sån där konstig typ som behåller sina klockor?
Tack! Den är från mitten av 60-talet.Bra namn och väldig snygg klocka. Lite Speedy vibbar, men egen. Vad är det för årsmodell?
Cool.Min gamla WWII Seiko med special case.
Jag ångrar mig redan Men du kan "pull off" diktatorstajllen bättre än jag.Just nu står det 9-4 till japan!
Gillar skarpt Casio AD-520 eller motsv. Grym klocka!Har sex rätt olika.
Jag är en av väldigt få på detta forum som inte är någon större fan av sportklockor men den var ett loppisfynd förra våren så den fick följa med hem, för rätt pris kan vad som helst hamna i samlingen.Gillar skarpt Casio AD-520 eller motsv. Grym klocka!
Hehe! Måste säga att jag är grymt nöjd över mitt köpJag ångrar mig redan Men du kan "pull off" diktatorstajllen bättre än jag.
Jag hade en likadan, men sålde då den var för stor på min handled. En av de snyggare multifunktionsklockorna IMHO. Smiley LCD'n rockar.Jag är en av väldigt få på detta forum som inte är någon större fan av sportklockor men den var ett loppisfynd förra våren så den fick följa med hem, för rätt pris kan vad som helst hamna i samlingen.
Grym! Hoppas den motsvarar förväntningarna. vad ligger en sådan i för prisspann ?Äntligen har jag hittat och beställt en Citizen Record Master. Har letat rekordlänge. Helt original och min första Flyback Chrono i samlingen.
Tuna man! Deffar du eller?