Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad tuffa och manliga klockor du har!
Kör en liten lägesrapport, målat= incoming.
G-Shock, PADI, Mudmaster, Musse.
Inox Carbon, SLA017, BP FF Mil-Spec, Skyracer.
Breitling Seawolf, SBBN029 (Cermet Tuna) CWC.
Tack! Viktigt att vara manlig har jag hört.Vad tuffa och manliga klockor du har!
Bra samling, speciellt SLA017 som du har på ingång.
Musse Pigg visar ju dina mjuka egenskaper .Tack! Viktigt att vara manlig har jag hört.
38500kr.Musse Pigg visar ju dina mjuka egenskaper .
Nya Blancpain är spännande och Seikon bredvid är kanonfin. Vad är listpris på Seikon? Högt vill jag minnas.
Grym samling! Nyfiken fråga: Kör du klockan både på vänster och höger arm?
Tack! Bara på högern. Oklart varför klockorna sitter på vänstern på två av bilderna.Grym samling! Nyfiken fråga: Kör du klockan både på vänster och höger arm?
Du kanske försökte jämna ut klockbrännanTack! Bara på högern. Oklart varför klockorna sitter på vänstern på två av bilderna.
Jag trodde vi var överens om att nåt färglatt behövs? ;-)Ganska nöjd men har redan börjat fundera på vad som ska komma till och vad som ska lämna.
Hehe det är vad min bil typ kostadeEller Ferrari ha ha... Min senaste service gick loss på 34k, pust
Blancpainen ser läcker ut.
Ni flippare brukar säga så...#keeper4life osv.
Jag skulle kanske behållt Omegan!Jag trodde vi var överens om att nåt färglatt behövs? ;-)
"Flötet" på tavlan, som jag gillar, det ser ut att vara målat på tavlan, eller? Det har väl ha någon funktion vid dykning?
Världens bästa klocka alla kategorier, #keeper4life osv.
Fuktindikator, typ lackmuspapper, den vita delen alltså."Flötet" på tavlan, som jag gillar, det ser ut att vara målat på tavlan, eller? Det har väl ha någon funktion vid dykning?
Aha, som reagerar om den skulle läcka alltså?Fuktindikator, typ lackmuspapper, den vita delen alltså.
Ja, exakt.Aha, som reagerar om den skulle läcka alltså?
Rolex har ju följt i hasorna på Fifty Fathoms förut, skulle man inte kunna tänka sig att de också ser det geniala i att göra moderna premiumklockor med målade index nu?
Världens bästa klocka alla kategorier, #keeper4life osv.
Spännande tanke som jag inte fått själv. Ingenting är ju omöjligt men jag har svårt att tro det. Hade varit cool dock.Rolex har ju följt i hasorna på Fifty Fathoms förut, skulle man inte kunna tänka sig att de också ser det geniala i att göra moderna premiumklockor med målade index nu?
Inte alls koolt, snarare trött bakåtsträveri.Spännande tanke som jag inte fått själv. Ingenting är ju omöjligt men jag har svårt att tro det. Hade varit cool dock.
You only live once, bara att köpa igen
Jag skulle kanske behållt Omegan!
Borde ju passa dig då.Inte alls koolt, snarare trött bakåtsträveri.
Trevlig låda. Mycket bra.Dålig iphonebild från altanen för fem minuter sen. Klockor i lådan just nu, några är fortfarande utanför...