Samlingen idag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nya BP:n och din Seawolf är extra vrålbra.
Kör en liten lägesrapport, målat= incoming.
G-Shock, PADI, Mudmaster, Musse.
Inox Carbon, SLA017, BP FF Mil-Spec, Skyracer.
Breitling Seawolf, SBBN029 (Cermet Tuna) CWC.
Jag kan tänka mig "plocka" alla mot en bärs, låter som en bra deal.Den som plockar alla bjuds på en bärs!
Från vänster: Breitling, Omega, Seiko, Rolex, IWC och Tag Heuer.Den som plockar alla bjuds på en bärs!
Snyggt!Den som plockar alla bjuds på en bärs!
Touche! Bärs coming upFrån vänster: Breitling, Omega, Seiko, Rolex, IWC och Tag Heuer.
Dab.
Så här ser det ut i dagsläget, förändringar på gång dock så får se hur det ser ut om ett par månader.. Man omvärderar alla klockor så fort det kommer en helguldarei gänget..
Den manliga delen av familjen
Det är helt ok. En ganska bra start om du frågar mig. Dessutom har du ju en lucka i lådan. Dax för en Seiko kanske? SARB017?Här kommer trådens minst imponerande samling.. Gammal Quartz Tissot ärvd av min nu bortgångne morfar samt mitt första klockköp, Orient Ray II
Dressklocka är inte riktigt min smak, funderar på något mer i stil med sinn 104 eller en begagnad Breitling colt. möjligtvis en kronograf för att testa på en sådan typ av klocka också!Det är helt ok. En ganska bra start om du frågar mig. Dessutom har du ju en lucka i lådan. Dax för en Seiko kanske? SARB017?
Sarb017 är mer av en äventyrsklocka, må vara att den har lite dressiga attribut men 200m wr och kompass borde diskvalificera den från kategorin dressklockor. Även namnet Alpinist vittnar om något annat än dressDressklocka är inte riktigt min smak, funderar på något mer i stil med sinn 104 eller en begagnad Breitling colt. möjligtvis en kronograf för att testa på en sådan typ av klocka också!
Förväxlade Sarb017 med Sarb 065, sorry. Den gröna tavlan faller mig inte riktigt i smaken. Dessutom är min tanke att en lite dyrare klocka ska bli ärad den sista platsen i lådan.Sarb017 är mer av en äventyrsklocka, må vara att den har lite dressiga attribut men 200m wr och kompass borde diskvalificera den från kategorin dressklockor. Även namnet Alpinist vittnar om något annat än dress
TWG med SKX007 & Speedmaster 3590.50.00 från 1990!
Du behöver en till så boxen slipper vara halvtom när du bär en.
Superb trio! Men ta ditt förnuft tillfånga och släpp genast alla tankar att flippa JLC:n!Min samling just nu, Submariner ny sen förra veckan.
Har en PO Chrono också som håller på att lämna. Funderar på om JLC också ska få vandra vidare men det kan vara tillfälligt sinnesförvirring