Fin samling. Hur lång tid ca har du samlat?
Tack! Har varit medlem här sedan 2013 och flippat mängder med klockor sedan dess men majoriteten av klockorna som finns i lådan nu har köpts under 2022 och 2023.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin samling. Hur lång tid ca har du samlat?
Sjukt häftigt! Hur länge har du samlat? Nyfiken på hur många du lyckats köpa från AD? Grattis!
Takk. Første gmt´en fikk jeg i 2005. Samlet «aktivt» siden 2015 da jeg kjøpte WG Daytona i 30 årsgave til meg selv. Deretter har det ballet på segSjukt häftigt! Hur länge har du samlat? Nyfiken på hur många du lyckats köpa från AD? Grattis!
Skönt med en GMT när man är 20 år! Endel börjar tidigt!Takk. Første gmt´en fikk jeg i 2005. Samlet «aktivt» siden 2015 da jeg kjøpte WG Daytona i 30 årsgave til meg selv. Deretter har det ballet på seg
Härlig variation på sportklockor!Här har vi min lilla sammling över 8 år har det blivit några köp och byten
Tack! Är nöjd över den. Men behöver något dressigare framöver..Härlig variation på sportklockor!
Du får engagera dig lite mer!Nedbantad till endast två klockor. En finklocka och en daily beater
Gillar idén. Men du måste såklart berätta vad du har?Nedbantad till endast två klockor. En finklocka och en daily beater
Du får engagera dig lite mer!
Gillar idén. Men du måste såklart berätta vad du har?
Helt ärligt nu, är verkligen Rolex så mycket bättre?Absolut!
Seiko SNXS79J1 - Bytt länk och caseback för en lägre och skönare passform:
Rolex 126200 - Blå tavla, smooth bezel, jubilee, 36mm:
Ja, vilken får mest handledstid?Helt ärligt nu, är verkligen Rolex så mycket bättre?
Har det senaste året gjort en totalvändning. Borta är gigantiskt (på min smala handled) nyproducerat sportstål och istället har gubbklockor inkommit. Att mindre klockor i guld funkar bra till mer dressad klädsel är såklart inget nytt. Däremot var det en väldigt trevlig överraskning att dessa små rackare i min mening gör sig så förbaskat bra till typ en stickad tröja och jeans.
Reverso, Omega tjockis 50-tal, Normale, 1803 och en till Reverso.
Helt enig! Hade endast helguld för några år sedan (hittade tidigare inlägg här i tråden). Får se om man kan lyckas hamna där igen framöver.Guld är nödvändigt! Hade gärna haft det igen, inte helt kompatibelt med småbarnslivet har jag dock fått inse. Om sisådär 15-20år ska jag bara ha guld!
Vad är det för låda du har, ser snygg ut!Suben ska lämna senare nästa vecka. Trodde den skulle stanna för evigt men nått annat som verkade roligare ska ersätta den.
Svarta dykare verkar vara det jag vill ha.. kanske lite tråkigt enligt vissa
Vad är det för låda du har, ser snygg ut!
Gällande förvaring,beställ en egen skuminsats om du har en låda överMin nuvarande samling!
Skulle vilja byta ut någon, alternativ två. Jag tänker mig Tudor style, samt Rolex OP.
Era tankar?
Tips på förvaring mottages, inte nöjd med denna låda.
Enkelt men så smart. Inte tänkt den tanken! Vart köpte du insatsen?Gällande förvaring,beställ en egen skuminsats om du har en låda över
Beställde hos Norrpack, eget taget mått som de utgickifrånEnkelt men så smart. Inte tänkt den tanken! Vart köpte du insatsen?