Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mkt fin trioMadammens trio hun har brukt 10 år på.
2014: Daytona 116520
2022: Grand Seikoen SBGA413
2024: Cartier Panthére
Hm. Det er tydeligvis noen tema som går igjen her. Lyse urskiver, lenke, stål, ingen diamanter.
Hun takker.Mkt fin trio
Pantheren är väl inte 10 år gammal redan?Madammens trio hun har brukt 10 år på.
2014: Daytona 116520
2022: Grand Seikoen SBGA413
2024: Cartier Panthére
Hm. Det er tydeligvis noen tema som går igjen her. Lyse urskiver, lenke, stål, ingen diamanter.
Les posten en gang til.Pantheren är väl inte 10 år gammal redan?
Är det norskan nu igen? Hon han byggt samlingen på 10 år?Les posten en gang til.
Cartier Tank eller en Datejust med ljus tavla!Lilla samlingen idag. Ska utökas i år med något, vad vet jag inte tar gärna emot tips!
Tänker också Cartier Tank, alternativt valfri gulddressare i typ 34-35 mm.Lilla samlingen idag. Ska utökas i år med något, vad vet jag inte tar gärna emot tips!
En GO SeaQ kanske?Lilla samlingen idag. Ska utökas i år med något, vad vet jag inte tar gärna emot tips!
Fina! Vill du ha något dressigt på läderband eller hålla dig till sportigt och Rolex?Lilla samlingen idag. Ska utökas i år med något, vad vet jag inte tar gärna emot tips!
Något guldigt på läderLongines
Omega
Rolex
Vad bör man komplettera med?
En Cartier i ttLongines
Omega
Rolex
FärgLongines
Omega
Rolex
Longines
Omega
Rolex
Instämmer! Letar efter någon billig vintage tank-variant!Något guldigt på läder
Yes instämmer helt där! Är på jakt efter en sådan. Funderar om jag ska sälja omegan och longines:en och komplettera med en black bay och Cartier!Håller med tidigare, varför inte en Cartier? En tank i guld skulle gjort sig fint där.
Instämmer! Tips på något kul med rimligt pris?
Instämmer verkligen!En Cartier i tt
Personligen är jag ett Sjöö Sandström-fan. Mycket kul till överkomliga priser. Gott om tavelalternativInstämmer! Tips på något kul med rimligt pris?
Är det en IWC Mark XX till vänster? Inte superinsatt i piloterna från IWC.En salig blandning av nytt o gammalt. Ingen direkt röd tråd förutom att jag gillar dem