Grym line up! Finns en å annan jag gärna lägger vantarna på om så skulle bli fallet ;-)Senaste status på samling, några keepers och några som hänger löst
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym line up! Finns en å annan jag gärna lägger vantarna på om så skulle bli fallet ;-)Senaste status på samling, några keepers och några som hänger löst
![]()
Vilken ref är det på FF:n? Storlek?Senaste status på samling, några keepers och några som hänger löst
![]()
Vilken ref är det på FF:n? Storlek?
Fin samling!
En magisk samling som verkligen innehåller många fantastiska klockor!Senaste status på samling, några keepers och några som hänger löst
![]()
Mycket mycket trevlig RL!Börjar faktiskt bli en liten samling nu
* Seiko SPB... något... grym krigare. Alltid gillat skindivers men vill ha något som tål att misshandlas och inte kostar för mycket.
* Panerai PAM1074. Har en soft-spot för Panerai och just bronzon känns ganska unik & rolig i hur den patineras och blir mer "min egen" över tid
* Panerai PAM001 Pre-A. När jag började med klockor var PAM111 min graal. 15 år senare när jag insåg att jag kan kombinera vintage & PAM111 i ett paket så kändes det som en nobrainer! Det är en tidig OP6500, mao vad jag förstått ett hopplock utav pre-v delar.
* Chopard Alpine Eagle 41 i blå. Hade jag haft råd med AP15202 eller en Nautilus 3800/5711 så hade jag haft det. Men denna har enligt mig lika bra finish och står på egna ben.
* Ralph Lauren 867. I en hög av svulstiga dykarur så hittade jag en anledninge att köpa något smäckrare. Är en sucker för bling-blingny bekantskap och skiljer sig avsevärt från resten vilket är roligt.
![]()
Mycket fin samling!Nu får det räcka.
Vad tycker du om dykarur?Fick en låda i present i går, så då passar det att visa upp samlingen.
![]()