Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså fördelen med den är att den känns väldigt slim även om den är 40mm, mycket mindre än en modern Rolex. Lug2lug är bra mycket mer förlåtande16710 är ju något av en gral för min del, har dock inte budget till nåt sånt nu. Hade däremot varit spännande att få prova en på armen någon gång, är nämligen rädd att den är för lång för mig.
Hur gör man enklast för att få prova en sådan tingest någonstans? Bor i Malmö.
Av ren nyfikenhet, har du beställt ett "gubbflex" som du ska sätta på Speedyn istället för originallänken?Den ser ut så här. Det sista tillskottet är en Omega Speedmaster Professional Co-Axial Master Chronometer Kaliber 3861. Är inte så förtjust i länken så just nu är den på ett custom läderband. Har dock beställt ett "Speidel Men's Stainless Steel Stretch Band".
Av ren nyfikenhet, har du beställt ett "gubbflex" som du ska sätta på Speedyn istället för originallänken?![]()
Kan nog bli bekvämt, och ensam om kombinationen lär du nog bli.Exakt det har jag gjort. Fick det nyligen, blev ruskigt bra och kvaliten är super. Dyr frakt dock. Otroligt bekvämt att bära.
![]()
The Value Proposition: The Speedmaster And The Speidel Twist-O-Flex Bracelet
A mid-century match made in heaven.www.hodinkee.com
![]()
Sjukt mysiga!Nu saknas bara en Coke.![]()
skicka gärna bild på speedyn på Speidel-bandetDen ser ut så här. Det sista tillskottet är en Omega Speedmaster Professional Co-Axial Master Chronometer Kaliber 3861. Är inte så förtjust i länken så just nu är den på ett custom läderband. Har dock beställt ett "Speidel Men's Stainless Steel Stretch Band".