David Eriksson
Guld
Efter helgen ser det ut så här:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grym samling!Uppdaterat![]()
Riktigt god samling. Bra jobbat!!Uppdaterat![]()
GaletUppdaterat![]()
Bra samlat! IWC:n och Patek:n är ju pricken över i:etUppdaterat![]()
Grym samling men du skulle behållit DSOTM![]()
Helt sjukt! Bra där!Uppdaterat![]()
Ingen dålig början.Har bara 3 än sålänge...
Tack..Omega geneve fr ca 1970 maunell ärvde jag, Oris Williams F1 och Omega seamster 300 quartzen har jag köpt..Men kommer fler med tiden...Ingen dålig början.![]()
Sälja din planet ocean?? Om ja hur mkt..ele byta??Här är de som används. Ligger några och tickar i ett skåp också.![]()
Ja, faktiskt är den till salu.Sälja din planet ocean?? Om ja hur mkt..ele byta??
Har de gått upp så mycket i pris? Senast i våras när jag kollade låg de runt 18-20. Slutade med att jag köpte en med 8500 verket för 25k. Låter omotiverat dyrtJa, faktiskt är den till salu.
Köpt i Sverige 2010. Fullset. Har annons på blocket på 26'. Inget byte.
Bråkig skara
![]()
Skönt gäng!Uppdaterat![]()
Härligt. Men du måste börja använda klockorna, de ser ju typ oanvända ut..Uppdaterat![]()
![]()
Det här är väl det som går på rotation just nu. Inga värre dyrgripar (utom möjligtvis min Cuervo y Sobrinos) men trevliga vardagsklockor som i de flesta fall inte är jättevanliga.
Snyggt! Det vore kul med bättre bilder på högen! Inte minst ett wristshot på knut gadd på mesh.