Klocksnack börjar likna Paradise hotel. Fast lite hårigare.Och för dig Totte som tydligen går igång på annat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Klocksnack börjar likna Paradise hotel. Fast lite hårigare.Och för dig Totte som tydligen går igång på annat!
Lite högre IQ-krav här.Klocksnack börjar likna Paradise hotel. Fast lite hårigare.
Ja jo det stämmer ju. Här behöver man iaf kunna starta en datorLite högre IQ-krav här.
Och för dig Totte som tydligen går igång på annat!
Grym samling!
Det var orättvist mot Trabant tycker jag, historien bakom denna lilla utskrattade bil är imponerande. Replikor på klockor däremot är ju likadant som att förgylla en bajskorv. Hur mycket den än glänser och blingar så är den och kommer alltid att vara en bajskorv.Du kan tänka på det lite som att hänga på ett bilforum och flasha med en stulen trabant.
Glad att du gillar vad jag har.Forumets fetaste duo, hands down!!! Vilken patina! Trevligt när sådana här prakt-exemplar får kommer ut ur boxen och luftas lite. Säga vad man vill men din vintage-duo är magisk @jabla
Tycker lite synd om @Af Sjodahl som kommer att se den bilden framför sig när han sitter med forumets största GMT-samling.@jabla vi döper dem till Fat Lady & Nipple Dial tycker jag!
Bilden han tog av dem i lingonhinken var kanon !!Tycker lite synd om @Af Sjodahl som kommer att se den bilden framför sig när han sitter med forumets största GMT-samling.
No nipples involved.Bilden han tog av dem i lingonhinken var kanon !!
Eftersom jag gillar Affe hade jag gärna ställt upp men avståndet är för stort till Dalarna för oss Skåningar.Hade gärna sett @jabla 's duo i lingonhinken
Gärna bara det är rätt vecka.LingonGTG i Skåne?
TackGrym samling!
När rolex släppte sin första GMT redan då hade @Af Sjodahl alla ref. i sin samling. Så den är inte bara störst på forumet, rykten säger att han sitter på en 7sifftiga ref oxåTycker lite synd om @Af Sjodahl som kommer att se den bilden framför sig när han sitter med forumets största GMT-samling.
Bor inte @Af Sjodahl i Söööööping ? Det ligger ju i Västmanland.Eftersom jag gillar Affe hade jag gärna ställt upp men avståndet är för stort till Dalarna för oss Skåningar.
Bor inte @Af Sjodahl i Söööööping ? Det ligger ju i Västmanland.
När rolex släppte sin första GMT redan då hade @Af Sjodahl alla ref. i sin samling. Så den är inte bara störst på forumet, rykten säger att han sitter på en 7sifftiga ref oxå
Jürgen är ju känd för sina tjuvstarter så givetvis prånglar han ut sjusiffriga redan nu.Hehe...korekto mondo , Hehe, man ska inte tro på allt man hör, men i detta fall så är det sant! Klarta tt man har en 7 sjusiffrig på gång in, allt genom min kontakt produktchefen för Rolex, Jürgen Hingsen i Bremen! Men jag tycker vi talar tyst om detta .
Vaddå på gång in? Erkänn att du har haft den minst i 2 år . Jürgen ringer och frågar affe vilken färg på nästa gmt ska vara.Hehe...korekto mondo , Hehe, man ska inte tro på allt man hör, men i detta fall så är det sant! Klarta tt man har en 7 sjusiffrig på gång in, allt genom min kontakt produktchefen för Rolex, Jürgen Hingsen i Bremen! Men jag tycker vi talar tyst om detta .
Den nya är skitsnygg. Grönt och svart går bra ihop. Släpps om två år kallar den för spriteVaddå på gång in? Erkänn att du har haft den minst i 2 år . Jürgen ringer och frågar affe vilken färg på nästa gmt ska vara.
7siffrig ref?Den nya är skitsnygg. Grönt och svart går bra ihop. Släpps om två år kallar den för sprite
Precis 1116710GRLN7siffrig ref?
Vilken fin samling
TackVilken fin samling