Hammars
Basic
Fina klockor, får man fråga vilka märken det är?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fina klockor, får man fråga vilka märken det är?
Tack! Berthet, Pequignet och Olto-8.Fina klockor, får man fråga vilka märken det är?
'Regatta', gmt, field, pilot, dykare, kronograf.
![]()
Riktigt go!Cool Wmt!![]()
Busch Light och Taco Bell… tell me you’re a hillbilly without telling me you’re a hillbillyDagens samling!
![]()
Men det blir en j-vla massa dollars över till klockor bilar och annat dumt.....Busch Light och Taco Bell… tell me you’re a hillbilly without telling me you’re a hillbilly![]()
Men det blir en j-vla massa dollars över till klockor bilar och annat dumt.....
Riktigt bra kvalitets samling! Är det en AT på 38,5 mm och en PO på 39,5 mm du har?Min samling idag. Inte mycket men gillar den väldigt mycket
![]()
TackarRiktigt bra kvalitets samling! Är det en AT på 38,5 mm och en PO på 39,5 mm du har?
Vilken av dina dykare får mest handledstid?En del av min samling. På senaste tid snöat in mest på funkiga Enicar från 70-talet, så de är kärast i samlingen.
![]()
Varierat, just nu Rado. Sugen på fler Rado!Vilken av dina dykare får mest handledstid?
Gissar på G-Shocken!Så här såg det ut i början på juni. Sedan dess så har en del lämnat och andra har kommit till. Några ur är dock definitiva keepers och en på bilden har jag haft allra längst. Kan du gissa vilka de är?![]()
Nu blir det ju filosofiskt.Sålde av alla. Bara en kvar![]()
Stämmer!Gissar på G-Shocken!
Tycker absolut att du skall bredda samlingen med en Seiko.Saknar min SMP Chrono på bild eftersom den är hos Urbrev på service.
Funderar på vad jag ska skaffa som klocka nummer 10 i lådan.
![]()
Det kan man tycka men jag är inte så förtjust i Seiko. Däremot något med lite mer färg kanske?Tycker absolut att du skall bredda samlingen med en Seiko.
Något dressigt, typ tank eller en reverso!Saknar min SMP Chrono på bild eftersom den är hos Urbrev på service.
Funderar på vad jag ska skaffa som klocka nummer 10 i lådan.
![]()