Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Målarn skrev:GRYMT Allihopa :mrgreen: Fortsätt posta bilder o gärna där eran klocka syns oxå!!
Jag vill inte outa någon, men...Knät skrev:Enligt en del människor så är jag ganska lik denna killen.. :?
Rossi skrev:Jag vill inte out någon, men...Knät skrev:Enligt en del människor så är jag ganska lik denna killen.. :?
http://74.220.215.76/~jointreh/wp-conte ... e-pain.jpg
Rossi skrev:Jag vill inte outa någon, men...Knät skrev:Enligt en del människor så är jag ganska lik denna killen.. :?
![]()
Knät skrev:Enligt en del människor så är jag ganska lik denna killen.. :?
![]()
Josef B skrev:Jag vågar inte visa mig hur jag ser ut.... ni kan nog hamna i en förälskelse!
80talisten skrev:Jag har dragit mig för att visa en bild på mig, men här kommer en ändå. Tyvärr har hjag ökat ganska mycket i vikt dom senaste åren.
![]()
JakobZ skrev:80talisten skrev:Jag har dragit mig för att visa en bild på mig, men här kommer en ändå. Tyvärr har hjag ökat ganska mycket i vikt dom senaste åren.
![]()
Haha, jag hade väntat mig något mer i linje med din visningsbild :mrgreen:
Ricrob skrev:Jaa va*#n, varför inte? Sä här ser jag ut i ett oansat skägg, i en ostädad hall.. All rigths reserved!
![]()
Den bilden plockade NA fram lagom till foto-tävlings-tråden, så det är bara att klicka dig in och njuta!Undersköterskan skrev:Ricrob skrev:Jaa va*#n, varför inte? Sä här ser jag ut i ett oansat skägg, i en ostädad hall.. All rigths reserved!
]
Äh, du skulle jag ha plockat fram bilden på din liknelse av Arnie, Ricrob. Det är ju något av det coolaste man sett !![]()