Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hur gick det till?Du kan också dra ut på lidandet a la @Mr.Chang![]()
Dessa fejkklockor idag är otäckt bra alltså. Till och med urverkets finish!Diskmaskinen var inte uppskattad, trots "water resistant"! Some tur är gick det bra att hälla ut vattnet och så startade den igen... Phew!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jag ger mig på den med blåslampa på lunchen! Lite försiktigt bara, så att den värms upp efter frysenGrilla/kremera den i ugnen
Diskmaskinen var inte uppskattad, trots "water resistant"! Some tur är gick det bra att hälla ut vattnet och så startade den igen... Phew!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, krona/kronskydd på den där bratten är ju bara så braSer ut att vara samma fantastiska kvalité som jag hittade i Grekland
![]()
Bra avståndHaha, krona/kronskydd på den där bratten är ju bara så bra![]()
Lika vattentålig som en vanlig Breitling med andra ordDiskmaskinen var inte uppskattad, trots "water resistant"! Some tur är gick det bra att hälla ut vattnet och så startade den igen... Phew!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Har du en verkstad så har du väl en svets? Bara att sätta tillbaka baksidan!Nu har den felmärkta Bregueten hamna i trubbel igen!
Jag var ute en sväng med klockan i verkstaden och den råkade hamna i en öppen flamma från en blåslampa! Oturen som förföljer den alltså. Värme var inte lika bra som kyla vad det verkar. Glaset poppade ur, baksidan lossnade och böjdes så att den inte gick att återmontera.
![]()
Här glöder sekundvisare. Jag menar chronograf-sekunden. Eller.
![]()
![]()
Det ville sig inte bättre än att när jag skulle sätta tillbaka glaset så sprack det. När jag skulle välta ur skärvorna i soptunnan i lunchrummet så föll även baklocket med och i den säcken sträcker jag inte ner näven!Har du en verkstad så har du väl en svets? Bara att sätta tillbaka baksidan!Fråga @jabla annars, han svetsade ju lite på sin Inox.
![]()
Äh, på med handskar!Det ville sig inte bättre än att när jag skulle sätta tillbaka glaset så sprack det. När jag skulle välta ur skärvorna i soptunnan i lunchrummet så föll även baklocket med och i den säcken sträcker jag inte ner näven!
![]()
Äkta juMin far kom hem och hade en "fin" present med sig till med som han glatt överlämnade med ett hånfullt leende.
Nu går tankarna kring hur man bäst förverkar den under spektakulära former! Jag har några idéer såhär långt, men skulle gärna ta tips från forumet innan jag tar mig för något på egen hand!
Förstörelsen kommer ske inom 10 dagar!
![]()
![]()
![]()