• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Hur ska jag förstöra denna styggelse?

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Jag tänkte att jag sätter den i pressen och så försöker jag klämma fast tavlan lite försiktigt så att jag varken har nytta av glas eller baksida! Dessvärre gick inte det så bra, för hela botten gick i bitar! Jaja, lika bra att mosa allt.

IMG_20200115_162052.jpg

IMG_20200115_162110.jpg

IMG_20200115_162139.jpg

IMG_20200115_162226.jpg

IMG_20200115_162305.jpg

IMG_20200115_162442.jpg

IMG_20200115_162544.jpg
 
Senast ändrad:

thewordfox

Vacheron
2-Faktor
Jag tänkte att jag sätter den i pressen och så försöker jag klämma fast tavlan lite försiktigt så att jag varken har nytta av glas eller baksida! Dessvärre gick inte det så bra, för hela botten gick i bitar! Jaja, lika bra att mosa allt.

IMG_20200115_162052.jpg

IMG_20200115_162110.jpg

IMG_20200115_162139.jpg

IMG_20200115_162226.jpg

IMG_20200115_162305.jpg

IMG_20200115_162442.jpg

IMG_20200115_162544.jpg
Snyggt! Det ser nästan ut som att du fick till lite perlagedekoration på vissa delar :D
 

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Lägg askan/resterna i en liten påse, tejpa fast på överbliven nyårs-raket; och skicka det åt helvete

Ajajaj, inte skräpa ner! :wtf:

Inte nog med att det är nedskräpning, raketer går inte köpa längre. Det kräver typ en veckas utbildning numer för att få intyg. Nu är det klart helt fel plats för en politisk diskussion, men detta är lika korkat som att skruva upp kraven på jägare och sportskyttar för att komma åt beväpnade förortgangsters...
 
Jag ska inte måla fan på väggen här nu, men ponera att jag skulle vilja försöka hantera termit och döda klockan på det mest spektakulära sätt som finns – var får man tag på det?! :wideyed:
Ja du. Jag skulle försöka gå genom någon eventuellt lite mer ljusskygg typ. Kanske en vän till en vän?
De flesta "känner någon som känner någon". Jag tror det är sagt så, alla svenskar har ett skjutvapen till salu högst tre led bort i bekantskapskretsen. Om det nu var skjutvapen. Om det nu var exakt så det var sagt kommer jag inte ihåg. Men om du synar din bekantskapskrets ordentligt så bör du hitta någon som du vet har lite småskumma kontakter. Denne har i sin tur säkert ännu skummare kontakter, osv osv..
Nu uppmanar jag inte till brott eftersom det är olagligt, men rent hypotetiskt skulle man kunna göra så.

Mvh
 

Olipheus

Rolex
2-Faktor
Ja du. Jag skulle försöka gå genom någon eventuellt lite mer ljusskygg typ. Kanske en vän till en vän?
De flesta "känner någon som känner någon". Jag tror det är sagt så, alla svenskar har ett skjutvapen till salu högst tre led bort i bekantskapskretsen. Om det nu var skjutvapen. Om det nu var exakt så det var sagt kommer jag inte ihåg. Men om du synar din bekantskapskrets ordentligt så bör du hitta någon som du vet har lite småskumma kontakter. Denne har i sin tur säkert ännu skummare kontakter, osv osv..
Nu uppmanar jag inte till brott eftersom det är olagligt, men rent hypotetiskt skulle man kunna göra så.

Mvh

Jag har läst hur man går tillväga, och det är inte svårt alls, vad det verkar. Men nja, jag tror inte det är aktuellt... Mycket jobb och stor risk för att man dör eller värre på kuppen!
 

Staafen

Hombre murciélago
2-Faktor
Jag tycker att du gjort ett mycket bra jobb med att förstöra den @Olipheus! Nu tycker jag att du ska stoppa resultatet i ett kuvert och returnera till de som sålde den. :D
 
Topp