Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Bra mycket bra !Jag tänkte att jag sätter den i pressen och så försöker jag klämma fast tavlan lite försiktigt så att jag varken har nytta av glas eller baksida! Dessvärre gick inte det så bra, för hela botten gick i bitar! Jaja, lika bra att mosa allt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Lämna in den på service!Jag tänkte att jag sätter den i pressen och så försöker jag klämma fast tavlan lite försiktigt så att jag varken har nytta av glas eller baksida! Dessvärre gick inte det så bra, för hela botten gick i bitar! Jaja, lika bra att mosa allt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Du skulle satt den framför tv:n och knäppt igång ett dubbelavsnitt av Mandelmans gård.
*ryser*
Haha, ja, det hade sett ut! Inte ovanligt med historier där prototyper dyker upp på Marbellas strandpromenad för 15€Det är nu du kommer få ett isande samtal som bekräftar från högsta ort att det var en ovärderlig prototyp.
Snyggt! Det ser nästan ut som att du fick till lite perlagedekoration på vissa delarJag tänkte att jag sätter den i pressen och så försöker jag klämma fast tavlan lite försiktigt så att jag varken har nytta av glas eller baksida! Dessvärre gick inte det så bra, för hela botten gick i bitar! Jaja, lika bra att mosa allt.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Resterna har idag fått ett renande eldbad i ett flammande hav av nitrometan.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ajajaj, inte skräpa ner!Lägg askan/resterna i en liten påse, tejpa fast på överbliven nyårs-raket; och skicka det åt helvete
Lägg askan/resterna i en liten påse, tejpa fast på överbliven nyårs-raket; och skicka det åt helvete
Ajajaj, inte skräpa ner!![]()
Läs trådenGör pannkaka av den med pressen, filma o lägg ut!
Hahahah, den där DW:n!!Ser ut att vara samma fantastiska kvalité som jag hittade i Grekland
![]()
Termit. Punkt slut. Filma och lägg upp.
Mvh
Ja du. Jag skulle försöka gå genom någon eventuellt lite mer ljusskygg typ. Kanske en vän till en vän?Jag ska inte måla fan på väggen här nu, men ponera att jag skulle vilja försöka hantera termit och döda klockan på det mest spektakulära sätt som finns – var får man tag på det?!![]()
Ja du. Jag skulle försöka gå genom någon eventuellt lite mer ljusskygg typ. Kanske en vän till en vän?
De flesta "känner någon som känner någon". Jag tror det är sagt så, alla svenskar har ett skjutvapen till salu högst tre led bort i bekantskapskretsen. Om det nu var skjutvapen. Om det nu var exakt så det var sagt kommer jag inte ihåg. Men om du synar din bekantskapskrets ordentligt så bör du hitta någon som du vet har lite småskumma kontakter. Denne har i sin tur säkert ännu skummare kontakter, osv osv..
Nu uppmanar jag inte till brott eftersom det är olagligt, men rent hypotetiskt skulle man kunna göra så.
Mvh
Jag ska inte måla fan på väggen här nu, men ponera att jag skulle vilja försöka hantera termit och döda klockan på det mest spektakulära sätt som finns – var får man tag på det?!![]()
Rost och aluminiumfilspånThermite är väl bara lite metallpulver?
Går nog köpa av metallhandlare