Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gillar dom. fast på kvinnor..
Tänkte slå till på ett till tjejen, var har du letat upp dom? amerikanska ebay?
F-L-P
Haha, men å andra sidan är vi inte så trendiga här på forumet. Dock tror jag det är rätt svårt att bära upp, lite som en Midas... Sedan förstår jag inte riktigt hur man kan gilla detta armband men inte Santosen, det är ju ett Santosband.Haha, utfallet talar sitt tydliga språk. Mina tankar på armbandet är för evigt grusade, och efter detta kommer jag nog inte ens våga nämna Cartier-armband i publika sammanhangKontentan är alltså att det INTE blir tala om något armband...
Haha, men å andra sidan är vi inte så trendiga här på forumet. Dock tror jag det är rätt svårt att bära upp, lite som en Midas... Sedan förstår jag inte riktigt hur man kan gilla detta armband men inte Santosen, det är ju ett Santosband.
Tala för digsjälv..Haha, men å andra sidan är vi inte så trendiga här på forumet.
Kom igen. Det där kan jag fläta själv. Att punga ut tusenlappar för ett sådant simpelt armband är isåfall minst sagt lika patetiskt som att säga att ett armband i guld är omanligt? Vad ärHelt ärligt. Jag vill inte vara otrevlig, men samtidigt känner jag att någon måste hindra dig från att kasta så mycket pengar på någonting så icke manligt.
Om du nu nödvändigtvis måste ha ett armband, så köp i alla fall ett i skinn. Jag köpte ett från Bottega veneta till frugan som hon älskar. Flätat skinn är ju i alla fall snyggt och dessutom slipper du lägga ut 15 papp.
Men let's face it: Den enda typen av armband som det är ok att lägga pengar på som man är klockarmband.
![]()
Möjligtvis en snygg klackring kan en man också ha på sig.
Halsband går fetbort!Det är ett riktigt snyggt armband. Men inget jag skulle ta på mig. Jag anser att armband passar på tjejer. En klocka, en vigsel/förlovningsring samt ett halsband är vad en man kan ha. Möjligtvis en snygg klackring kan en man också ha på sig. Kan även ha på sig ett armband som dotter/sonen gjort på dagis också.
Inga örhängen eller bling på sig mer än det.