• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

I.N.O.X. den oförstörbara. Testandet fortsätter!

Har bojkottat den här tråden av ren bitterhet eftersom jag inte vann omröstningen. Inte EN enda röst trots att jag både frös den, körde den i disken och nattade barn med den.

Nu har jag läst ifatt. Som väntat ungefär. Men då bör jag vara tydlig med att jag alltså förväntade mig riktigt hårda tag och äckligheter.

Eftersom det av någon outgrundlig anledning inte verkar bli någon ubåt tycker jag ni kan fejka det. Ta INOX till en uris med en väl tilltagen trycktestare så får vi se om utlovad WR fortfarande gäller? Kunde ju passa på att köra den i timegraphern också, kanske blivit något knas?

Har bojkottat den här tråden av ren bitterhet eftersom jag inte vann omröstningen. Inte EN enda röst trots att jag både frös den, körde den i disken och nattade barn med den.

Nu har jag läst ifatt. Som väntat ungefär. Men då bör jag vara tydlig med att jag alltså förväntade mig riktigt hårda tag och äckligheter.

Eftersom det av någon outgrundlig anledning inte verkar bli någon ubåt tycker jag ni kan fejka det. Ta INOX till en uris med en väl tilltagen trycktestare så får vi se om utlovad WR fortfarande gäller? Kunde ju passa på att köra den i timegraphern också, kanske blivit något knas?
"Jag är inte bitter..." ;)
Timegrapher funkar tyvärr inte med kvartsur. :(
200m utlovad WR är ju inte så imponerande och med garanti samt försäkring kör vi vidare utan skyddslina i ett år.

200m utlovad WR är ju inte så imponerande och med garanti samt försäkring kör vi vidare utan skyddslina i ett år.
Dra den till någon Rolex ad som kan trycka dipsy, sedan testar ni att trycka den till 1000m

Så tålig som den verkar klarar den garanterat mer än 200m ;)

Senast ändrad:
Var det en kvartsare jag bar på min arm? Det hade jag visst glömt. Som sagt; skitklocka, glad att jag inte vann den. :mad:

Jag tänkte väl lite som @eriksson850 med tryckningen, men ville inte säga det rakt ut. Men lycka till med att hitta en ubåt, då! :angel:

Upptäckte att bandhornen på ena sidan skavde mot bandet efter diverse stötskador...

WP_20160912_009.jpg

spännet upp...

WP_20160912_006.jpg

filar lite...

WP_20160912_011.jpg

och vips är den som ny igen. :)

WP_20160912_012.jpg

Upptäckte att bandhornen på ena sidan skavde mot bandet efter diverse stötskador...

WP_20160912_009.jpg

spännet upp...

WP_20160912_006.jpg

filar lite...

WP_20160912_011.jpg

och vips är den som ny igen. :)

WP_20160912_012.jpg
Det är i sanning en ärrad hjälte du har där. Ska bli kul att jämföra skick på onsdag. Jag minns när jag fick den röda under själva passarounden. Då tyckte jag det var oerhört upprörande att den redan fått en liten skråma på bezelen. Föga anade jag vad som komma skulle.

För tidigt att lämna bort den! Än så länge har det väl bara varit uppvärmning inför de tuffa testerna?!?! Den borde ju tex spännas fast på en markvibrator (aka padda) och få vara med och jobba en dag? Kanske en natt fastspänd på plogbladet när snöröjningssäsobgen drar igång. Fastspänd på kardanaxeln på en streetracing bil kanske? Ett par var i mixern på krogen vid nästa drinkbeställning. 15 minuter i en pizzaugn. Fastspänd på benet på en travhäst..... Testningsmöjligheterna är ju oändliga!!!!

Fick ett erbjudande från Victorinox, jag kunde få en splitterny för de ville gärna ha den här inramad på väggen. :)

Vad säger ni???
Bra försök Victorinox:banghead: Totalvägra Jabla! Vad är vitsen med hela denna tråd om inte minnet av den ska bäras med stolthet på handleden. Battle scars is da shit:D

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp