Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Med tanke på vad klockorna har gått igenom så lär sabrering vara en lätt match!Hur är det nu (tråden har ju blivit så lång att det är svårt att hitta vad sim redan gjorts), har ni testat att sabrera en skumpa med klockorna????
Sabrering är en runda schack i jämförelse...Hur är det nu (tråden har ju blivit så lång att det är svårt att hitta vad sim redan gjorts), har ni testat att sabrera en skumpa med klockorna????
@snoozarn sabrerar skumpa med sin rolex.Hur är det nu (tråden har ju blivit så lång att det är svårt att hitta vad sim redan gjorts), har ni testat att sabrera en skumpa med klockorna????
Kyla har ju testats flera gånger. Tror inte man testat värme ännu?Ett par timmar på ett bastuaggregat då????
Kyla har ju testats flera gånger. Tror inte man testat värme ännu?
Ni tänker för smått.... Släng ner den i fritösen!!En vända i stekpannan med lite ägg och bacon kanske?
Tycker fortfarande att den blåa är snyggast! Om inte annat så misstänker jag att den är i bäst skickDen blå hälsar från Gotland, där allt började en gång. Idag ett dopp i ett höstvarmt hav. Livet behöver inte vara ett elände...
Glömde (medvetet) den fåniga "Bumpern" hemma på Fastlandet men Östersjön är full av organiska sådana för den som vill ha.
Ta det nu försiktigt med den gula och röda @jabla och @Urkvinnan om vi skall lyckas få till en återträff någon gång.
Skulle vara ironiskt om den gick sönder först.Tycker fortfarande att den blåa är snyggast! Om inte annat så misstänker jag att den är i bäst skick
Din klocka lever i en skyddad verkstad. Du vet väl att det krävs en rejäl kris eller fem års terapi för att det ska bli folk av människor och det gäller även klockor. Jag kan fixa det. Jabla också. Vi gör det gärna. Och helt utan kostnad.Den blå hälsar från Gotland, där allt började en gång. Idag ett dopp i ett höstvarmt hav. Livet behöver inte vara ett elände...
Glömde (medvetet) den fåniga "Bumpern" hemma på Fastlandet men Östersjön är full av organiska sådana för den som vill ha.
Ta det nu försiktigt med den gula och röda @jabla och @Urkvinnan om vi skall lyckas få till en återträff någon gång.
Efter att ha snurrat ett halvt dygn i aluminiumoxid blev det äntligen lite åverkan på glaset.
Det blev mattare, ojämt och mest på halvan mellan 2 till 8.
Klart den skall med, måste få jämföra med ett oskadat exemplar.@jabla, du måste verkligen ta med när du kommer hit på onsdag. Den måste få träffa våra göteborgska spårvagnar tillsammans med min röda.
Synd är något helt annat för mig.Börjar tycka lite synd om den stackars klockan...
Som att tycka synd om en MMA fightare som står på planen och tigger strykBörjar tycka lite synd om den stackars klockan...
Riktigt bra liknelse med tanke på vad de utlovat på hemsidan.Som att tycka synd om en MMA fightare som står på planen och tigger stryk
Då hittar man ju den enkelt efter testen.INTE lägga den på rälsen!!!
Kan medföra urspårning eller svåra hjulskador på spårvagnarna.........