Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är aldrig försent att ge upp!Körde tio minuter övertid men förgäves. 28 sidor i tråden och klockan tål vad den lovar...
Håller gummipackningarna lika bra?Körde tio minuter övertid men förgäves. 28 sidor i tråden och klockan tål vad den lovar...
Tror jag, rätt materialval så tåler de det mesta.Håller gummipackningarna lika bra?
Jag har gett upp vad gäller dig Jabla! Dina ständiga övergrepp på din stackars dd är värre än detta dockNu kör vi en av de grymmaste kränkningarna man kan göra en klocka, åtminstone enligt @Gummo, ett läderNato. Rött nu när julen står för dörren.
Varför blir jag helt plötsligt överdrivet hypad av den idéen?@jabla när ska sabrera en fin flaska champagne med klockan?
Felpost
+1, fantastisk underhållningDett måste bli 2000 talets tråd!
Känns som ett bra förslag.Känns som det är läge för tyngre saker Jabla.
Säg till om du behöver hjälp.
Kör med pilbåge först för att mjuka upp denKänns som ett bra förslag.
Kör med pilbåge först för att mjuka upp den
Det är en rätt genomförbar grej också, i alla fall dagtid så du kan se var den landar?Nyårstider... Innebär saker som flyger högt upp och smäller
Redan gjort, men dum nog så filmade jag inte...
Jaja. Jag körde över den med lastbil iallafall...Pic or didn't happen (eller I detta fall film)
På film.Jaja. Jag körde över den med lastbil iallafall...
Jaja. Jag körde över den med lastbil iallafall...