• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

I.N.O.X. den oförstörbara. Testandet fortsätter!

Nu är det bevisat!
Inte ens ett lädernato gör någon yttre skada på denna klocka, en vecka utan synbara spår (psykiskt lidande ingår inte i dessa tester). ;)
WP_20161216_22_41_15_Rich (2).jpg

Men visst ser min DD i bakgrunden lite störd ut?

Kanske lite OT men kunde inte låta bli att undra vad som händer med det röda lädernatot i ett glas rött. :D

WP_20161216_23_38_37_Rich (2).jpg

Nu får det bada...

WP_20161216_23_40_16_Rich (2).jpg

och blev lite rödare på insidan.

WP_20161216_23_41_23_Rich (2).jpg

Vinet däremot fick en klar smak av garvsyra. :(

WP_20161216_23_43_19_Rich (2).jpg

Nu är det på torken, återkommer i morron.

Kanske lite OT men kunde inte låta bli att undra vad som händer med det röda lädernatot i ett glas rött. :D

WP_20161216_23_38_37_Rich (2).jpg

Nu får det bada...

WP_20161216_23_40_16_Rich (2).jpg

och blev lite rödare på insidan.

WP_20161216_23_41_23_Rich (2).jpg

Vinet däremot fick en klar smak av garvsyra. :(

WP_20161216_23_43_19_Rich (2).jpg

Nu är det på torken, återkommer i morron.

Tänkte precis skriva att du kommer döda vinet!! Hahaha.. men det märkte du. :)

Den blev taggig, den rackaren, av min behandling. Fick raka den med min snickarkniv. Nu len som en barnrumpa igen. :smug:
Dock med gropar i glaset :oops:
Radikalt beslut att raka bort stubben med snickarkniven som hyvel! Synd att glaset inte går att fixa! PM:a ref och serienummer så kollar jag med Ånge urdelar om de har glaset. Har ganska bra kontakt där!

Radikalt beslut att raka bort stubben med snickarkniven som hyvel! Synd att glaset inte går att fixa! PM:a ref och serienummer så kollar jag med Ånge urdelar om de har glaset. Har ganska bra kontakt där!
Nu ska det väl inte kapas tråd här med snack om andra ur än Jablas, men alldeles kort; tack för erbjudandet! Dock lever den ett liv numer som beater (allt är relativt...) så dessa battle scars är de enda jag verkligen känner för.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp