Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet, mitt fel.@jabla
Säcken står fortfarande och väntar i mitt garage
Kanske lite OT men kunde inte låta bli att undra vad som händer med det röda lädernatot i ett glas rött.
Nu får det bada...
och blev lite rödare på insidan.
Vinet däremot fick en klar smak av garvsyra.
Nu är det på torken, återkommer i morron.
Den hårda vägen!Tänkte precis skriva att du kommer döda vinet!! Hahaha.. men det märkte du.
Den hårda vägen!
Tur det var boxvin.
Ja, det förekommer faktiskt även burköl i det här hushållet.BOXVIN???!!
Ja, det förekommer faktiskt även burköl i det här hushållet.
Med tanke på vad denna klocka klarar, så säger jag bara: Akta skruvstycket!Grymt besviken men inte förvånad över resultatet.
Kände att jag måste sätta något spår av den här övningen.
Nu känns det lite bättre, jabla vs klockjäveln 1-1.
Det har varit med förr som synes.Med tanke på vad denna klocka klarar, så säger jag bara: Akta skruvstycket!
Bra glas alltså. Körde det där testet lite mer ofrivilligt med, eller kanske snarare mot, min Citizen Nighthawk. Den matchen vann jag överlägset. Tyvärr...Nu är det dags för lite hårda tag.
Här är dagens laguppställning.
Först testar vi vad gnistorna gör med boetten.
Sedan mot glaset.
Skulle trycka på gilla-knappen, men det kändes konstigt, när klockan pajade!Bra glas alltså. Körde det där testet lite mer ofrivilligt med, eller kanske snarare mot, min Citizen Nighthawk. Den matchen vann jag överlägset. Tyvärr...
Finns!Vore skruvstycket tillverkat av Rolex och ha dylik patina, då snackar vi pengar, 6-siffrigt minst!
Psykiskt lidande provade jag redan i ursprungstestandet, där tål den allt! Något benägen att ta till spriten bara.Nu är det bevisat!
Inte ens ett lädernato gör någon yttre skada på denna klocka, en vecka utan synbara spår (psykiskt lidande ingår inte i dessa tester).
Men visst ser min DD i bakgrunden lite störd ut?
Den blev taggig, den rackaren, av min behandling. Fick raka den med min snickarkniv. Nu len som en barnrumpa igen.Skulle trycka på gilla-knappen, men det kändes konstigt, när klockan pajade!
Nu vet vi, tack vare @jabla och @Urkvinnan s testande att det finns en riktig stridsvagn där ute!
Radikalt beslut att raka bort stubben med snickarkniven som hyvel! Synd att glaset inte går att fixa! PM:a ref och serienummer så kollar jag med Ånge urdelar om de har glaset. Har ganska bra kontakt där!Den blev taggig, den rackaren, av min behandling. Fick raka den med min snickarkniv. Nu len som en barnrumpa igen.
Dock med gropar i glaset
Nu ska det väl inte kapas tråd här med snack om andra ur än Jablas, men alldeles kort; tack för erbjudandet! Dock lever den ett liv numer som beater (allt är relativt...) så dessa battle scars är de enda jag verkligen känner för.Radikalt beslut att raka bort stubben med snickarkniven som hyvel! Synd att glaset inte går att fixa! PM:a ref och serienummer så kollar jag med Ånge urdelar om de har glaset. Har ganska bra kontakt där!
Eftersom den är rätt packad tåler den både etanol, syror och nafta.Psykiskt lidande provade jag redan i ursprungstestandet, där tål den allt! Något benägen att ta till spriten bara.
Måste påstå att jag är mer imponerad av tåligheten mot högt pH än lågt. Gummi , butylmassa och plast brukar ha svårt med det!Eftersom den är rätt packad tåler den både etanol, syror och nafta.
Helvete så gött sargad den blev innan du var klar. Nice!KLOCKMASTER Globen skickade en julhälsning.
Den gula tackar och önskar er alla en God Jul!
Klar???Helvete så gött sargad den blev innan du var klar. Nice!
Såklart den gjorde...Dagens test inkluderar det här...
och en vedeldad badtunna.
Skål!
Den klarade drygt två timmar med diverse onämnbara övningar.
Din kan få samma chans med egenvalda övningar.Såklart den gjorde...