Är nöjd om jag får mitt "lördagsgodis"haha! Jag tänkte ju då på INOXen. Hur du ser ut vet jag inte och kan därav inte uttala mig. Men du behöver säkert inte något snigelslem farfar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är nöjd om jag får mitt "lördagsgodis"haha! Jag tänkte ju då på INOXen. Hur du ser ut vet jag inte och kan därav inte uttala mig. Men du behöver säkert inte något snigelslem farfar
Tänker inte fråga vad ditt "lördagsgodis" är för något.......Är nöjd om jag får mitt "lördagsgodis"
Som jag skrivit tidigare, 13 - 24 - timmarvisningen printad på insidan av glaset gör att den faller pladask.
Håller med dig om att det känns sådär. Hade den varit utan datum tycker jag den hade funkat.Som jag skrivit tidigare, 13 - 24 - timmarvisningen printad på insidan av glaset gör att den faller pladask.
Däremot gillar jag titanmodellen med orange gummi.
Förmodligen något som kan handlas på systemet eller i vissa fall bryggs på egen handTänker inte fråga vad ditt "lördagsgodis" är för något.......
Jag tycker det är mer fantastiskt att din vän överlevde än att vännens INOX gjorde det.Fick precis detta meddelanden från min vän som utbildar sig till brandman. Med sin INOX såklart.
"Nu har jag och min klocka suttit inne i ett brinnande rum på 6-700 grader i en kvart. Den var lite varm när jag kom ut, men den tickar fortfarande "
Fantastiskt!
Hade med expy 2an på rökdykning för några veckor sen också.. överlevde den med Men inoxen är också en riktig tuffingFick precis detta meddelanden från min vän som utbildar sig till brandman. Med sin INOX såklart.
"Nu har jag och min klocka suttit inne i ett brinnande rum på 6-700 grader i en kvart. Den var lite varm när jag kom ut, men den tickar fortfarande "
Fantastiskt!
Är ju bara att byta glas. Titanarn är cool men kompisit är coolare.Som jag skrivit tidigare, 13 - 24 - timmarvisningen printad på insidan av glaset gör att den faller pladask.
Däremot gillar jag titanmodellen med orange gummi.
Undrar vad resten av klockan tycker om det...
Jag funderade oxå på det, det är väl en sak att boetten klarar det, men urverk å tavla... Hmm lätt värt att testaUndrar vad resten av klockan tycker om det...
Kööp! Bara Köp.Jag funderade oxå på det, det är väl en sak att boetten klarar det, men urverk å tavla... Hmm lätt värt att testa
Kan ju inte köpa varje ny modell som kommer.Har vi hittat botten i @jabla?!
Men kanske en passaround? Bara du, jag och @Fliegerchronograph?Kan ju inte köpa varje ny modell som kommer.
Jag är grymt förvånad över att inte Victorinox lät nya klockan genomgå test här i Sverige (dvs hos jabla & Urkvinnan) INNAN den släpptes ut på marknaden.... ????
Slarvigt av dem!!! Hur tänkte de????
Och 2013 bar jag ännu mina parfymklockor med stolthet och hade ännu inte upptäckt glädjen i att lägga klockor i frysen, baka in dem i morgonfrallor eller bränna dem med köksbrännare, så det hade inte varit mycket nytta med mig då. @jabla däremot borde åtminstone fått vara med i en referensgrupp.Första modellen lanserades 2013?
Det besvarar ju dock inte min fråga.Och 2013 bar jag ännu mina parfymklockor med stolthet och hade ännu inte upptäckt glädjen i att lägga klockor i frysen, baka in dem i morgonfrallor eller bränna dem med köksbrännare, så det hade inte varit mycket nytta med mig då. @jabla däremot borde åtminstone fått vara med i en referensgrupp.
Eller menade du kanske den allra senaste som finns här ovan? Då håller jag med dig. Upprörande!Jag är grymt förvånad över att inte Victorinox lät nya klockan genomgå test här i Sverige (dvs hos jabla & Urkvinnan) INNAN den släpptes ut på marknaden.... ????
Slarvigt av dem!!! Hur tänkte de????
Jag tolkade det som en retorisk fråga.Det besvarar ju dock inte min fråga.
Fick precis detta meddelanden från min vän som utbildar sig till brandman. Med sin INOX såklart.
Fantastiskt!
Gissar att han var i rummet i 15 minuter som hade en temperatur på 600-700 grader?6-700 gr i en kvart, hur menar han då?
Jag säger ingenting, antog bara att han menade så. Observera att det inte är jag som skrivit något om detta utan jag förklarade bara så som jag tolkade det han skrev. Kommer @Anatta tillbaka kanske vi får bättre svar.Låter smått omöjligt. Skulle nog vilja påstå att vilken klocka som helst motstår mer värmestrålning än vad en människa gör.
@Roffe
Gissar att han var i rummet i 15 minuter som hade en temperatur på 600-700 grader?
Låter smått omöjligt. Skulle nog vilja påstå att vilken klocka som helst motstår mer värmestrålning än vad en människa gör.
@Roffe
Jag säger ingenting, antog bara att han menade så. Observera att det inte är jag som skrivit något om detta utan jag förklarade bara så som jag tolkade det han skrev. Kommer @Anatta tillbaka kanske vi får bättre svar.