(...) på en del Breitlings.Njae, jag gillar ju nato. Den andra modellen jag testade samtidigt är klockren på nato.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
(...) på en del Breitlings.Njae, jag gillar ju nato. Den andra modellen jag testade samtidigt är klockren på nato.
Förstod det, vad jag menar är att jag tycker de flesta klockor funkar bra på nato.(...) på en del Breitlings.
Agree to disagreeFörstod det, vad jag menar är att jag tycker de flesta klockor funkar bra på nato.
Givetvis! Har testats.Har inte hängt med och läst alla sidor, tål Klockan ultraljudbad?
Välkommen.
Vill också vara med med min gråa som nyligen fått stållänk..
Tack. Testar inte men kör den i daglig fysiskt arbete.Välkommen.
Klart du får vara med!
Bara att börja testa och dokumentera.
Original är bäst, vilket du bevisat.Tack. Testar inte men kör den i daglig fysiskt arbete.
strycktålig men stålringen runt glaset tycker jag är dingkänsligt.
Köpte den på tuffaste läder från firefigthers bootsleather. Men det crackelerar
Nja... Brandmans stövelläder är original.Original är bäst, vilket du bevisat.
Jag har samma problem med mitt band. Efter några dagar började det knarra och ha sig, det gör det fortfarande efter snart 1 år.. Bytte till natoband och nu är det knäpptyst.Är fortfarande nöjd med min men jäklar vad bandet knakar vid infästningen. Tog loss det och tvättade, blev bättre i typ en dag sedan började det knaka igen. What's next? Lite olivolja kanske?
Om du bara anade hur nära den röda var att försöka sig på ett fritagningsförsök av den blå, bara för att få låta den leva lite på gränsen om bara för en kort stund. En överkörning, ett bad i restaurangkökets fritös, en vända i frysen. Tänk vad kul de hade kunnat ha.Så har då den röda och den blå Passaround INOX:en sammanstrålat idag, vid ett speed-GTG i huvudstaden. Därmed har alla klockorna "hängt" med varandra, dock ej vid ett och samma tillfälle. Vi jobbar på en sån träff @jabla och @Urkvinnan. Victorinox får sponsra.
Om du bara anade hur nära den röda var att försöka sig på ett fritagningsförsök av den blå
Min INOX överlevde sin första natt utan en skråma.
Den fick uppleva en tuff miljö: ett 21 graders varm rum, en mycket sträv bomullsmadrass, ett par besök av katten! Hade tom bråttom när jag skulle upp och kissa, några g-krafter måste det ha varit på den då!
Tycker mig ana en intorkad urinfläck.Min INOX överlevde sin första natt utan en skråma.
Den fick uppleva en tuff miljö:
...Hade tom bråttom när jag skulle upp och kissa...
Den röda och den gula förlustar sig men saknar såklart sin blåa kompis. @Fliegerchronograph, vi är här! Var är du?
Så coolt så man bara storknar. Vad är väl ett snigelbad eller en tur i trumlaren om man jämför med det där...Någonstans i Norra ishavet. Sällan i mobiltäckning dock, därav det sena svaret. Testar den blå under speciella förhållanden, definitivt inget förlustande. Gummibandet är kvar hemma, här är NATO mer lämpat.
Vi får trösta oss med att det inte verkar slita på klockan.Så coolt så man bara storknar. Vad är väl ett snigelbad eller en tur i trumlaren om man jämför med det där...
Nä, han verkar vara rädd om sin utrustning den där mannen och med tanke på vad han jobbar med ska vi nog vara tacksamma för det. Jag hade inte känt mig riktigt lika trygg om du @jabla och @Fliegerchronograph hade bytt arbetsuppgifter med varandra...Vi får trösta oss med att det inte verkar slita på klockan.