Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Alltså... när man går genom den här tråden börjar man nästan fundera på om det ser ok ut det vi gör när vi gör det?
Slutresultaten är likväl fantastiska.
Riktigt snygga bilder! Gillar skarpt när klockan ligger på grillenMamma kommer aldrig mer följa med mig ut och fota, hon skratta ju bara åt mig
Strike a pose
Lite resultat bilder,
Bra bild!Vad ska man säga, frugan skrattar och jag fattar noll, man får ju ta vad man har...
Centrera vridringen!Vad ska man säga, frugan skrattar och jag fattar noll, man får ju ta vad man har...
Nej #OCDCentrera vridringen!
TackBra bild!
Haha! Men vem gör inte det?-Jag tittar hellre på lumen än på Idol
(Jag bjuder på den)
Det var ju klart värt, väldigt bra bild! Fotade du under vattnet eller blev den så bra från ytan?Kom o tänka på den här tråden idag när jag såg i ögonvrån att jag vart fotad haha
Och, ett av resultaten
Varför gör du så där ? extra hål? naehhh, solbleka de?Sambon undrade varför jag höll på att banka klockan åtta en söndagkväll. Tyckte jag förklarade bra men hon bara skakade på huvudet och tog en bild för att visa sina vänner
Bleka dom stämmer! Om du inte läst tråden ”Nöta Nato (långt inlägg utan payoff)” så rekommenderar jag den starkt, riktigt underhållande läsningVarför gör du så där ? extra hål? naehhh, solbleka de?
Ovan ytan. En av måånga bilder vart braDet var ju klart värt, väldigt bra bild! Fotade du under vattnet eller blev den så bra från ytan?