Rolex på en björk. Inga konstigheter! Förstår inte vad som är fel med detta? Helt ok. Faktiskt väldigt normalt.Från dagens skogspromenad...
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Rolex på en björk. Inga konstigheter! Förstår inte vad som är fel med detta? Helt ok. Faktiskt väldigt normalt.Från dagens skogspromenad...
![]()
![]()
Väl värt det!.... när man hör sambon fnissa
![]()
![]()
-Behind the scenes är det bästa jag vet
![]()
Men vilken jävla bild, Snyyyyygt!
Edit: Grymt snygg klocka, fastnar verkligen för tavlan, index, PR, ja hela köret!
Grym bild!-Behind the scenes är det bästa jag vet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-Tack så mycket! Glad att höra!![]()
Grym bild!
Dessutom har du redan en annan klocka på handleden (reserv ifall tåget kommer?), väldigt engagerat, hatten av![]()
Vad är det för REF på den förresten?
Helt klart värt det, bilden är ju magisk!Tyvärr ingen BTS bild men kollegorna trodde jag ballat ur totalt när jag rigga ett badkar och ett snöre i ett block och bada klockan upp o ner
![]()
TackarHelt klart värt det, bilden är ju magisk!
Vad gör man inte för att få till en sån där dunderbild?Tyvärr ingen BTS bild men kollegorna trodde jag ballat ur totalt när jag rigga ett badkar och ett snöre i ett block och bada klockan upp o ner
![]()
-Behind the scenes är det bästa jag vet
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kreativt!
Snyggt! Hur många ggr åkte luren i golvet??-Då det verkar som att folk uppskattar bilder från ”behind the scenes” får jag bjuda på kortet nedan från senaste fotograferingen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Snyggt! Hur många ggr åkte luren i golvet??![]()
-Då det verkar som att folk uppskattar bilder från ”behind the scenes” så får jag bjuda på kortet nedan från senaste fotograferingen.
![]()
![]()
![]()
![]()
Bra riggat! Rekvisita, extra belysning och så en härlig pose på det. Älskar engagemanget och nästa gång någon i min omgivning tycker att jag är lite besynnerlig som envisas med fota klockor är ju denna bild givenså med andra ord TACK
![]()
Bästa inlägget på länge!-Då det verkar som att folk uppskattar bilder från ”behind the scenes” så får jag bjuda på kortet nedan från senaste fotograferingen.
![]()
![]()
![]()
![]()